ذوب آهن قهرمان نیم فصل لیگ برتر والیبال زنان شد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته نهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر زنان ایران امروز (پنجشنبه) با پنج ملاقات در شهرهای تهران، یزد، فارس، کاشان و ورامین پیگیری می گردد.

ذوب آهن قهرمان نیم فصل لیگ برتر والیبال زنان شد

در حساس ترین ملاقات این هفته تیم های سایپا تهران و ذوب آهن اصفهان که با هشت برد و 23 امتیاز در رتبه های اول و دوم جدول قرار داشتند، در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان فریبا صادقی سرمربی ذوب آهن در این بازی سه بر یک به پیروزی رسیدند تا علاوه بر کسب نهمین برد متوالی خود در لیگ برتر زنان، عنوان قهرمانی نیم فصل این رقابت ها را بدون شکست از آن خود نمایند.

رقابت دو تیم در ست نخست بسیار پایاپای پیش رفت و در نهایت سایپا 29 بر 27 به پیروزی رسید. در ست دوم تیم ذوب آهن چهار امتیاز نخست مسابقه را از آن خود کرد، اما سایپا با سرویس های هدفمند در امتیاز 14 با ذوب آهن برابر شد. در نهایت این ست مجذوب کننده و دیدنی 25 بر 23 به سود ذوب آهن به انتها رسید تا دو تیم یک بر یک برابر شوند.

در ست سوم شاگردان فریبا صادقی در تیم ذوب آهن 25 بر 20 به پیروزی رسیدند و در ست چهارم نیز به رغم هفت امتیاز اختلاف با سایپا، در نهایت 27 بر 25 فاتح میدان شدند تا سه بر یک پیروز شوند.

الساندرا کمپدلی گزینه اصلی سکان داری تیم ملی والیبال زنان ایران به منظور آشنایی هر چه بیشتر با سطح لیگ برتر زنان به صورت زنده این ملاقات را دیدن کرد.

بعلاوه فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان فدراسیون و میترا شعبانیان و پدیده بلوری زاده سرمربی تیم های ملی جوانان و نوجوانان دختر دیدنگر این مسابقه در خانه والیبال تهران بودند.

پرافتخارترین تیم لیگ برتر زنان (ذوب آهن اصفهان) عملکرد بسیار خوبی در دور رفت لیگ برتر زنان داشت و در 6 مسابقه سه بر صفر به پیروزی رسید، در دو مسابقه سه بر یک و تنها در یک ملاقات سه بر دو فاتح میدان شد تا از 27 امتیاز ممکن دور رفت، 26 امتیاز را به دست آورد.

تیم سایپا نیز با هشت برد، یک شکست، 23 امتیاز و کسب رتبه دوم به کار خود در دور رفت لیگ برتر زنان انتها داد.

لیلی توکلی، زهرا گلابیان و منیژه صادقی تیم نظارتی این مسابقه بودند که به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر ویژه و ناظر داوری ایفای نقش کردند.

زهرا شیری و مرضیه ابراهیم زاده داوران اول و دوم این ملاقات بودند که به مدت دو ساعت و 15 دقیقه طول کشید.

این مسابقه که از به صورت مستقیم با گزارش علی شاکری از کانال آپارات فدراسیون والیبال پخش شد، رکورد 509 دیدنگر مجازی را در لیگ برتر زنان ثبت کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1841

به "ذوب آهن قهرمان نیم فصل لیگ برتر والیبال زنان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوب آهن قهرمان نیم فصل لیگ برتر والیبال زنان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید