حواشی پوشش عجیب هنرمندان به مجلس رسید

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خبر از طرح موضوع پوشش بازیگران و هنرمندان در کمیسیون طی روزهای آینده داد.

حواشی پوشش عجیب هنرمندان به مجلس رسید

به گزارش خبرنگار فرهنگی دانشجو، حضور بازیگران زن سینما پس از حواشی بسیاری که همواره در اکران های خصوصی و جشنواره ای محل بحث و جدل بوده بالاخره قرار است در ساز و کاری نظارتی قرار گیرد.

چنانکه شورایی اخیرا در وزارت ارشاد به همین بهانه و با موضوع سلبریتی ها و چهره های هنری ایجاد و جلساتی هم برگزار شده است اما اینکه دستورالعمل و احتمالا نحوه نظارت آنان بر فعالیت های هنرمندان قرار است چگونه باشد، فعلا معین نیست و رسانه ای هم نشده است.

با این حال خبرهایی مبنی بر تذکر به صداوسیما و وزارت ارشاد نیز از سوی کمیسیون فرهنگی مطرح شده که البته این نیز در مقام ادعاست؛ با این حال فاطمه ذوالقدر، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در این رابطه به خبرنگار فرهنگی خبرنگاران گفت: ما هنوز به تصمیم معینی در این باره نرسیده ایم البته به این معنی هم نیست که به بحث درباره آن نپردازیم.

وی اضافه نمود: این موضوع بعد از تعطیلات دو هفته ای مجلس و در آبان ماه در کمیسیون مطرح خواهد شد و درباره احتمال حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصمیم گیری می نشینیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 419

به "حواشی پوشش عجیب هنرمندان به مجلس رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حواشی پوشش عجیب هنرمندان به مجلس رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید