حملات سایبری در کوتاه ترین زمان ممکن رصد و خنثی می گردد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، امیر خوراکیان در تبادل نظر با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه در شرایط کنونی بسیاری از خدمات عمومی در فضای مجازی به مردم ارائه می گردد ، دشمنان ملت ایران از هر فرصتی سوء استفاده می نمایند تا با ایجاد اختلال در این سرویس ها و خدمات به وسیله حملات سایبری زندگی روزمره مردم رو دچار اشکال نمایند.

حملات سایبری در کوتاه ترین زمان ممکن رصد و خنثی می گردد

وی با اشاره به اینکه جدای از اقدامات عملی بیشتر کوشش می گردد با ایجاد نگرانی در جامعه از احتمال اشکال در این خدمات به نارضایتی عمومی دامن زده گردد و مردم را نگران نمایند، اضافه کرد: با تدابیری که اندیشیده شده و با هماهنگی و همکاری بسیار خوب و کوشش بی وقفه ای که بین دستگاههای مربوطه وجود دارد ، بیشتر قریب به اتفاق این حملات به سرعت رصد شده و خنثی می گردد.

خوراکیان تاکید نمود: مواردی که بعضا برای مدت کوتاهی موثر واقع می گردد در کوتاه ترین زمان ممکن رفع شده است لذا در حال حاضر تقریبا همه مواردی که دچار اختلال شده بود مشغول ارایه خدمات هستند.

سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی گفت: با پیش بینی ها و کوشش هایی که صورت گرفته و تداوم نیز دارد جای هیچگونه نگرانی در این رابطه برای مردم عزیز نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مهر 1401 بروزرسانی: 3 مهر 1401 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 2060

به "حملات سایبری در کوتاه ترین زمان ممکن رصد و خنثی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حملات سایبری در کوتاه ترین زمان ممکن رصد و خنثی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید