حضور تیم های کبدی بانوان و آقایان ایران در بازی های ساحلی سانیای چین

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، حضور تیم های کبدی بانوان و آقایان کشورمان در لیست اعزام کاروان ایران به بازی های ساحلی در سانیای چین قطعی شد.

حضور تیم های کبدی بانوان و آقایان ایران در بازی های ساحلی سانیای چین

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با شیوع کرونا در دنیا فدراسیون دنیای کبدی بیان کرد مسابقات قهرمانی دنیا در بخش زنان و مردان و قهرمانی جوانان دختر در مالزی لغو شد و فعلاً برگزار نخواهد شد. به این ترتیب بخش مهمی از برنامه های کبدی در سال 2020 منتفی شد.

اما از دو هفته قبل کمیته ملی المپیک طی تماس با فدراسیون کبدی آمادگی این رشته برای حضور در بازی های ساحلی را خواهان شد که این موضوع با استقبال و اعلام آمادگی فدراسیون کبدی همراه شد. روز گذشته نیز از سوی کمیته ملی المپیک با فدراسیون مکاتبه و حضور تیم های کبدی بانوان و آقایان کشورمان در لیست اعزام قطعی شد.

بازی های آسیایی ساحلی 2020 از 8 آذر 1399 در 16 رشته ورزشی در سانیای چین برگزار خواهد شد. شنا و واترپلو، دوومیدانی، بسکتبال 3 به 3، هندبال ساحلی، کبدی ساحلی، فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی، وودبال ساحلی، دوگانه (شنا و دو)، دراگون بت، پاراگلایدر، قایقرانی بادبانی و موج سواری بادبانی، کوهنوردی، موج سواری، کشتی ساحلی و قایق موتوری رشته هایی هستند که در این دوره از بازی ها برگزار خواهند شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 904

به "حضور تیم های کبدی بانوان و آقایان ایران در بازی های ساحلی سانیای چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور تیم های کبدی بانوان و آقایان ایران در بازی های ساحلی سانیای چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید