تور ایتالیا: جام حذفی ایتالیا، صعود فیورنتینا و حذف هلاس ورونا در یک بازی پرگل، امپولی حریف اینتر شد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، دور دوم از رقابت های جام حذفی فوتبال ایتالیا با حذف تیم هلاس ورونا به دست امپولی و پیروزی خانگی فیورنتینا پیگیری شد.

تور ایتالیا: جام حذفی ایتالیا، صعود فیورنتینا و حذف هلاس ورونا در یک بازی پرگل، امپولی حریف اینتر شد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه دیدارهای دور دوم از رقابت های جام حذفی فوتبال ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، شب گذشته 3 بازی انجام شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال فیورنتینا با نتیجه 2 بر یک بر میهمان دسته دومی اش بنونتو غلبه و به مرحله بعدی رقابت ها صعود کرد.

میلنکوویچ در دقیقه 19 و سوتیل در دقیقه 47 برای فیورنتینا و مونچینی در دقیقه 51 برای بنونتو گلزنی کردند. فیورنتینا در مرحله بعدی (یک هشتم نهایی) میهمان ناپولی خواهد بود.

در دیگر بازی ها تیم هلاس ورونا در خانه با نتیجه 4 بر 3 مغلوب امپولی شد و به این ترتیب وداعی زودهنگام با رقابت ها داشت. امپولی در مرحله بعدی باید به خانه اینتر، قهرمان فصل گذشته سری A برود.

بعلاوه نبرد خانگی کالیاری با تیم دسته دومی چیتادلا نیز با رجحان 3 بر یک کالیاری سرانجام یافت تا این تیم دسته اولی در مرحله بعدی در یک بازی خارج از خانه به مصاف ساسولو برود.

در آخرین بازی های دور دوم کوپا ایتالیا، امشب اسپتزیا میزبان لچه خواهد بود و سامپدوریا از تورینو پذیرایی می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1864

به "تور ایتالیا: جام حذفی ایتالیا، صعود فیورنتینا و حذف هلاس ورونا در یک بازی پرگل، امپولی حریف اینتر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: جام حذفی ایتالیا، صعود فیورنتینا و حذف هلاس ورونا در یک بازی پرگل، امپولی حریف اینتر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید