تضمین یک اقامت بی نظیر ، طرح آفتابگردون جاباما

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، در طرح آفتابگردون جاباما علاوه بر پشتیبانی از مهمان تا آخرین لحظه، توجه ویژه ای نیز بر وجود امکانات و خدمات ویژه بهداشتی کاملا رایگان و نظافت مخصوص اقامتگاه ها صورت می گیرد.

تضمین یک اقامت بی نظیر ، طرح آفتابگردون جاباما

به گزارش روابط عمومی جاباما، مهم ترین رسالت این مجموعه تا این لحظه، جلب اعتماد و حس رضایت مهمانان عزیز بوده است و به همین دلیل تمام اقداماتی که در جاباما صورت می گیرد در جهت افزایش میزان رضایتمندی مهمانان است.

طرح آفتابگردون جاباما هم به همین دلیل شکل گرفته است. هدف جاباما از آفتابگردون، حمایت و پشتیبانی لحظه ای از مهمانان عزیز نه فقط در زمان رزرو، بلکه تا پایان اقامت و خروج از اقامتگاه است.

جاباما در این طرح با پشتیبانی صفر تا صد از مهمان، تجربه یک اقامت بی نظیر را برای او تضمین می کند.

علاوه بر این، با توجه به بحران کرونا و لزوم نظارت بیشتر بر نظافت اقامتگاه ها و امکانات بهداشتی، در طرح آفتابگردون، تمرکز بیشتری بر روی ارائه خدمات بهداشتی ویژه و رایگان به مهمانان عزیز اجرا شده است.

طرح آفتابگردون جاباما تمام موارد زیر را برای شما ضمانت می کند:

· نظافت استاندارد اقامتگاه، ضدعفونی با مواد ویژه و پلمپ قسمت های نظافت شده

· ضمانت بهترین قیمت رزرو

· تهیه پکیج بهداشتی رایگان به تعداد نفرات

· ارتقای اقامتگاه یا بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مهمان

· پشتیبانی لحظه ای تا پایان سفر

چرا آفتابگردون؟

روابط عمومی جاباما افزود: نتایج به دست آمده از نظرسنجی های مختلف جاباما، نشان داد که در حال حاضر دغدغه اصلی افراد برای انتخاب اقامتگاه، کیفیت بهداشت و نظافت محل اقامت است. به همین دلیل ما طرح آفتابگردون را ارائه کردیم تا در آن،علاوه بر پشتیبانی از مهمان تا آخرین لحظه، توجه ویژه ای نیز بر وجود امکانات بهداشتی و نظافت مخصوص اقامتگاه صورت گیرد.

آفتابگردون نماد احترام به شخص مقابل است و به دلیل چرخش رو به آفتاب و نور، مفهوم درخشندگی را در ذهن تداعی می کند. این همان مقصودی است که جاباما دنبال می کند؛

هدف جاباما از طرح آفتابگردون اهمیت و ارزش بیش از پیش قائل شدن برای مهمانان و میزبانان گرامی و ارتقای کیفیت سفر و سلامت آن هاست.

جاباما همچنین افزود:در حال حاضر این طرح در اقامتگاه های شمال ایران فعال شده است اما ما به دنبال آن هستیم تا با پوشش گسترده آن در تمامی اقامتگاه های سطح کشور، یک تجربه درخشان و به معنای واقعی بی نظیر از سفر را برای مهمانان رقم بزنیم.

مشاهده اقامتگاه های فعال در طرح آفتابگردون

خدمات بهداشتی طرح آفتابگردون چیست؟

جاباما برای آرامش خاطر مهمانان گرامی و حفظ سلامتی آن ها به ویژه در دوران کرونا، شیوه نظارت بر پاکیزگی و امکانات بهداشتی را به روز رسانی کرده و پکیج ویژه بهداشتی را به تعداد افراد و به صورت کاملا رایگان فراهم کرده است.

این پکیج شامل سرویس رو بالشتی و روتختی یک بارمصرف، پد الکلی، ماسک، شامپو، صابون و دمپایی هتلی است که پیش از ورود مهمانان گرامی به تعداد نفرات در داخل اقامتگاه قرار می گیرد.

همچنین، در طرح آفتابگردون بر بهداشت اقامتگاه به شکل ویژه ای نظارت خواهد شد. کلیه قسمت های اقامتگاه مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام، اتاق خواب ها و کف سالن با مواد ضدعفونی کننده ویژه، نظافت شده و با استفاده از برچسب پلمپ نظافت جاباما، تا ورود مهمانان پلمپ خواهند شد.

شیوه نظارت و ضمانت چگونه است؟

تیم پشتیبانی جاباما صبح ورود به اقامتگاه، جهت اطلاع از تعداد دقیق نفرات و ساعت تقریبی رسیدن به مقصد با شما تماس می گیرد.

بعد از آن ، هماهنگی های لازم را برای تهیه پکیج های بهداشتی به تعداد مورد نیاز و همچنین پیگیری نظافت کامل اقامتگاه با میزبان انجام خواهد داد.

پشتیبان شما، یک ساعت بعد از رسیدن تان به اقامتگاه، برای تایید موارد مذکور توسط شما و همچنین برطرف کردن مسائل احتمالی، مجددا با شما تماس می گیرد.

در پایان سفر نیز برای اطمینان بیشتر از رعایت تمام خدماتی که جاباما ضمانت کرده است، لینک پرسشنامه آنلاین برای شما ارسال خواهد شد.

در صورت مشاهده هرگونه عدم تطابق شرایط اقامتگاه با موارد ضمانت شده، در همان لحظه ورود، بلافاصله پیگیری های لازم جهت ارتقای واحد اقامتی صورت خواهد گرفت. چنانچه این امر منجر به جلب رضایت مهمان نشود، وجه پرداخت شده، به صورت کامل و بدون قید شرط به ایشان عودت داده خواهد شد.

اگرچه خودداری از سفر و رعایت قرنطینه خانگی برای کنترل گسترش کرونا و پیشگیری از ابتلا به این بیماری بسیار ضروری است، اما با این وجود برخی از افراد، به اجبار و بنابر ضرورت ناچار به سفر هستند و یا به هر دلیلی سفر را انتخاب می کنند.

جاباما به این انتخاب احترام گذاشته و در تلاش است تا با خدمات طرح آفتابگردون، بیش از پیش حافظ سلامتی مهمانان عزیز باشد و یک تجربه بی نظیر از اقامت را برای آن ها رقم بزند.

منبع: همگردی
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1081

به "تضمین یک اقامت بی نظیر ، طرح آفتابگردون جاباما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تضمین یک اقامت بی نظیر ، طرح آفتابگردون جاباما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید