تصاویر ، با جدیدترین محصول شگفت انگیز تویوتا آشنا شوید ، جاده، پیکاپ آفرود تاکوما 2024 را فرا می خواند

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، شرکت تویوتا، پیکاپ تاکوما را برای سال 2024 ارتقا می دهد و آن را بدل به یک خودروی آفرود شگفت انگیز می نماید.

تصاویر ، با جدیدترین محصول شگفت انگیز تویوتا آشنا شوید ، جاده، پیکاپ آفرود تاکوما 2024 را فرا می خواند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نیواطلس، تویوتا از وانت کاملا تازه تاکوما سایز میانه در هاوایی رونمایی می نماید. آخرین نسخه از این پیکاپ از الگوی طراحی برادران بزرگتر خود، توندرا (Tundra) و سکوویا (Sequoia) تبعیت می نماید. تویوتا تاکومای تازه روی پلتفرم تازه کامیون TNGA-F این خودروساز ساخته شده است.

از ویژگی های برجسته نسل چهارم تاکوما می توان به موتور کوچکتر توربوشارژ، قاب جعبه و نردبان تازه با استحکام بالا و گزینه طول تخت بلندتر اشاره نمود. به نظر می رسد تویوتا نیز تمرکز ویژه ای بر عملکرد آفرود تاکوما دارد. این شرکت در حال معرفی یک سطح تریم تازه تریل هانتر (Trailhunter) برای تکمیل مدل TRD Pro است تا کاربردهای مختلف را متمایز کند.

طراحی تویوتا تاکوما 2024 تازه از عناصر طراحی توندرای بزرگ تر پیروی می نماید، برش های روی بدنه این خودرو دارای طراحی خاص هستند و سرپوش های نیمه ذوزنقه ای روی هر چرخ تاکوما را پوشانده اند ویک ذوزنقه کامل نیز در جلوپنجره آن را تکمیل می نماید. با این حال، طراحی درب عقب تاکوما تا حدی از طراحی توندرا فاصله می گیرد و خطوط ساده تر و زاویه کمتری دارند.

دو نسخه از پیشرانه تازه در پیکاپ تویوتا تاکوما ارائه خواهد شد. مدل های آی فورس(i-Force) تاکوما دارای یک موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری توربو شارژ هستند که 278 اسب بخار قدرت و 430 نیوتن متر گشتاور فراوری می نماید. مدل های آی فورس مکس تاکوما همچون توندرا، یک سیستم هیبریدی را به موتور 2.4 لیتری اضافه می نمایند تا قدرتی معادل 326 اسب بخار (243 کیلووات) و 630.5 نیوتن متر فراوری کند. سیستم هیبریدی یک موتور 48 اسب بخاری (36 کیلووات) و یک باتری 288 ولتی 1.87 کیلووات ساعتی نیکل متال هیدرید (Ni-MH) اضافه می نماید. تاکید پیشرانه هیبریدی بر افزایش قدرت و قابلیت بیشتر پیکاپ تاکوما بدون کاهش مصرف سوخت است.

دو جعبه دنده در دسترس خواهد بود که بیشتر مدل ها از گیربکس هشت سرعته اتوماتیک استفاده می نمایند. مدل های i-Force دارای گزینه گیربکس شش سرعته دستی خواهند بود. گیربکس دستی برای تاکوما در سطح پایه SR و بعلاوه TRD Sport سطح میانه و TRD Off-Road در دسترس خواهد بود.

مدل های دو چرخ متحرک این پیکاپ، دیفرانسیل عقب خواهند بود. مدل های چهار چرخ متحرک دارای جعبه انتقال دو سرعته با دیفرانسیل قفل الکترونیکی موجود در عقب خواهند بود. مدل تاکوما لیمیتد آی - فورس مکس (Tacoma Limited i-Force MAX) دارای سیستم چهار چرخ متحرک با دیفرانسیل مرکزی خواهد بود.

اقلام تازهی که در تویوتا تاکوما 2024 به نمایش گذاشته شده اند فراوان هستند. حجم تخت به لطف تغییرات در ارتفاع و عرض حدود هفت درصد افزایش می یابد. درب عقب تاکوما آلومینیومی است تا وزن وانت را کم کند و دارای گزینه ای برای عملکردهای باز و بسته کردن برق به وسیله یک دکمه روی مجموعه چراغ عقب است. مدل های i-Force می توانند یک خروجی اینورتر 400 واتی AC در تخت و کنسول وسط عقب پیکاپ داشته باشند، در حالی که مدل های i-Force MAX به صورت استاندارد با یک اینورتر 2400 وات AC عرضه می شوند. مدل Trailhunter شامل یک کمپرسور هوا در تخت نیز هست.

بیشتر بخوانید:

  • تغییرات بزرگ در 40 سالگی تویوتا لندکروز
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 خرداد 1402 بروزرسانی: 6 خرداد 1402 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 2166

به "تصاویر ، با جدیدترین محصول شگفت انگیز تویوتا آشنا شوید ، جاده، پیکاپ آفرود تاکوما 2024 را فرا می خواند" امتیاز دهید

1 کاربر به "تصاویر ، با جدیدترین محصول شگفت انگیز تویوتا آشنا شوید ، جاده، پیکاپ آفرود تاکوما 2024 را فرا می خواند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، با جدیدترین محصول شگفت انگیز تویوتا آشنا شوید ، جاده، پیکاپ آفرود تاکوما 2024 را فرا می خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید