بوشهر صاحب خانه هندبال می گردد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، احداث خانه هندبال بوشهر و یاری اقتصادی به تیم دشتستان دو دستاورد مهم رئیس فدراسیون هندبال از جلسه با استاندار بوشهر بود.

بوشهر صاحب خانه هندبال می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون هندبال، با دعوت مقامات استان بوشهر و همزمانی برگزاری اردوی تیم های ملی نوجوانان ساحلی و سالنی کشور در این استان، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون صبح امروز راهی بوشهر شد. پاکدل بلافاصله پس از ورود به بوشهر به استانداری رفت و در جلسه ای با حضور عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر، مهرداد ستوده معاون استاندار، احمد بهروزیان فر مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان و غلامحسین نکویی رئیس هیئت هندبال استان بوشهر به بحث و آنالیز در مورد مسائل و مسائل هندبال استان به ویژه راهکاری در مورد رفع کردن مشلات اقتصادی تیم لیگ فزونی دشتستان پرداخت.

در این جلسه پاکدل ضمن تشکر از میزبانی این استان از تیم های ملی ساحلی و سالنی گفت: هندبال در استان بوشهر ظرفیت بالایی دارد. توانمندی های خوبی که در این رشته ورزشی در این استان وجود دارد، موجب پیشروی استان بوشهر در این رشته ورزشی در سطح کشور شده؛ مخصوصاً با زحمات بهروزیان فر و نکویی هندبال ساحلی چند سال گذشته به جیاگاه خوبی دست پیدا نموده است و می تواند با حمایت های بیشتر این رشته ورزشی به توفیقات بیشتری دست پیدا کند.

حمایت تیم لیگ فزونی دشتستان از دیگر موضوعات مهم جلسه بود که توسط رئیس فدراسیون هندبال مطرح شد که با موافقت عبدالکریم گراوند استانداربوشهر تصویب شد که مبلغی جهت یاری اقتصادی به این تیم گرداخت شد.

یکی از مهمترین مصوبات جلسه و دستاوردهای سفر پاکدل به بوشهراحداث خانه هندبال بوشهر بود که مقرر شد با توجه به مسائلی در بحث زیر ساخت های استان برای رشته هندبال وجود دارد، سالن 3 هزار نفری که در استان بوشهر هم اکنون در حال ساخت و احداث است، به نام خانه هندبال استان بوشهر نامگذاری و مورد بهره برداری قرار بگیرد. با موافقت استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان، سالن 3 هزار نفری شهرستان بوشهر به نام خانه هندبال بوشهر بر اساس استاندارد های بین المللی تاسیس و با پیگیری ها و کوشش های پاکدل، این سالن با برگزاری یک دوره مسابقات بین المللی هندبال افتتاح گردد.

پس از ان عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر ضمن تشکر از پاکدل بابت قبول دعوت و حضور در جلسه از مصوبات و دستاوردهای جلسه تاسیس و افتتاح سالن 3 هزار نفری به نام خانه هندبال بوشهر ابراز مسرور کرد و دستور مساعدت های لازم جهت سرعت بخشیدن به فرایند ساحت این مجموعه را صادر کرد.

در انتها این جلسه از مهرداد ستوده معاون استاندار، احمد بهروزیان فر مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان و غلامحسین نکویی رئیس هیئت هندبال استان بوشهر به پاس زحماتشان در راستای رشد و توسعه ورزش به ویژه رشته محبوب هندبال با اهدای لوح تقدیر تقدیر و تشکر به عمل آمد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1260

به "بوشهر صاحب خانه هندبال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوشهر صاحب خانه هندبال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید