برترین ایده های استفاده از کاغذ دیواری آبرنگی در منزل

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، کاغذ دیواری آبرنگی از جدیدترین و مدرن ترین طرح های کاغذ دیواری است که امروزه در منازلی که با سبک مدرن، اسپرت و مشابه آن طراحی شده باشند بسیار کاربرد دارد. این نوع کاغذ دیواری برای کسانی که روحیه لطیف، شاد و پویایی دارند برترین گزینه است چون طرح های کاغذ دیواری آبرنگی به گونه ای است که همواره حس سرزندگی و تازگی را به محیط القا می نمایند. در ادامه با انواع مدل های آن و نحوه کاربرد هر یک در فضا را شرح خواهیم داد. زیبایی خانه شما هدف اصلی ماست.

برترین ایده های استفاده از کاغذ دیواری آبرنگی در منزل

انواع کاغذ دیواری آبرنگی را در کجای منزل استفاده کنیم؟

کاغذ دیواری آبرنگی طرح های مختلفی دارد که انتخاب درست آنها برای فضای منزل، روحیه شما را عوض نموده و حس شادی و انرژی مضاعف به شما خواهد داد. مزیت این نوع کاغذ دیواری این است که هیچ موقع برای چشمان شما تکراری نمی شوند و جذابیت خود را از دست نمی دهند.

کاغذ دیواری آبرنگی اتاق خواب خودتان را با طرح های شاد و گل های بسیار زیبا تزیین کنید تا فضایی کاملا رمانتیک داشته باشید. توجه کنید که فضای اتاق خواب باید با رنگ های شاد و آرامش بخش پوشیده شده باشد. در ضمن به متراژ اتاق خواب هم دقت کنید تا از رنگ های روشن برای فضای کوچک استفاده نمایید.

کاغذ دیواری آبرنگی اتاق خواب کودک و نوجوان منزل باید با طرح های فانتزی پوشانده گردد. تقریبا تنوع رنگ این نوع کاغذهای دیواری بسیار زیاد است و حتی می توانید طرح های خاص و سفارشی سازی هم داشته باشید.

کاغذ دیواری آبرنگی اتاق نشیمن و پذیرایی به علت وجود چندین دیوار بهتر است که استفاده محدود داشته باشد. نکته بسیار مهم بعدی این است که اگر در فضای پذیرایی از کاغذ دیواری طرح دار استفاده نموده اید، حداکثر یک یا دو دیوار را با کاغذ دیواری آبرنگی ساده تزیین کنید و برعکس.

آلبوم کاغذ دیواری آبرنگی تنوع بالایی از مدل ها و جنس های مختلف را نشان می دهد. اول از همه باید معین کنید که به مدل های قابل شستشو احتیاج دارید یا قصدتان این است که از مدل های ساده بخرید. پس از آن با توجه به روحیات و فضای خود از رنگ و مدل مناسب استفاده نمایید.

طرحهای کاغذ دیواری آبرنگی تنوع بسیار بالایی دارند. اگر در پی فضایی آرامش بخش هستید از طرح هایی مثل کوهستان، دشت های سرسبز، ساحل و مشابه آن انتخاب کنید چرا که همواره رنگ های آبی، سفید و سبز حس بسیار خوبی را منتقل می نمایند.

کاغذ دیواری های آبرنگی برای فضاهای کوچک علاوه بر رنگ های شاد باید خطوط افقی هم داشته باشند. خطوط افقی یاری می نمایند تا فضای شما عظیمتر جلوه کند. اگر منزل شما سقف کوتاهی دارد باید از طرح و مدل هایی بهره ببرید که خطوط عمودی دارند تا سقف شما را بلندتر نشان دهد.

کاغذ دیواری طرح آبرنگی زمانی بیشترین تأثیر را در دکوراسیون خانه شما خواهد داشت که علاوه بر استفاده بر روی نهایتا یک یا دو دیوار، از رنگ مکمل و نه متضاد با سایر رنگ های دیوارها استفاده نموده باشید. توجه داشته باشید که رنگ های متضاد باعث بولد کردن یک ناحیه می شوند و ما نمی خواهیم بخاطر این نوع کاغذ دیواری، از زیبایی و جلوه سایر بخش های منزل شما کاسته گردد.

کاغذ دیواری با طرح آبرنگی قابلیت استفاده به اسم یک تابلو هنری عظیم هم دارد. پس اگر به هنر و نقاشی های فاخر علاقه مند هستید ولی سبک دکوراسیون منزل شما سلطنتی و کلاسیک نیست تا بتوانید از این تابلوها بهره ببرید، برترین جایگزین، استفاده از کاغذ دیواری آبرنگی با طرح های هنری است.

کاغذ دیواری آبرنگی را بهتر است بعد از خرید مبلمان و معین شدن طرح و رنگ آن اجرا کنید چون تنوع رنگ کاغذهای دیواری آبرنگی بسیار بیشتر است و در مقابل همه نوع مبلمانی را نمی توانید با طرح های آن ست کنید. برای هارمونی رنگ باز هم به رنگ های مکمل و نه متضاد برای کاغذ دیواری توجه کنید ولی اگر قصد دارید مبلمان منزل را به نقطه کانونی تبدیل کنید، استفاده از رنگ متضاد برای آن مسئله ای ندارد.

کاغذ دیواری گل آبرنگی برترین جایگزین برای استفاده از مولتی کالر در دکوراسیون داخلی است. مولتی کالرها طرح های ساده ولی چند رنگ هستند در حالی که کاغذ دیواری آبرنگی علاوه بر تنوع رنگ، تنوع طرح بالایی هم دارد.

موقع خرید کاغذ دیواری آبرنگی دقت داشته باشید که معمولا برای پذیرایی از مدلهای قابل شستشو استفاده می نمایند ولی برای اتاق خواب می توانید از مدل های ساده هم انتخاب کنید. حتما به نام برند و گارانتی هم توجه داشته باشید. در ضمن دقت داشته باشید که همه دیوارهای منزل را نباید با این نوع کاغذ دیواری بپوشانید تا اثربخشی خود را از دست ندهند.

منبع: اتاق
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1680

به "برترین ایده های استفاده از کاغذ دیواری آبرنگی در منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین ایده های استفاده از کاغذ دیواری آبرنگی در منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید