آنالیز مسائل سرمایه گذاری مجتمع گردشگری و تفریحی میاندوآب

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی از پیگیری و آنالیز مسائل و مسائل مجتمع گردشگری در میاندوآب اطلاع داد.

آنالیز مسائل سرمایه گذاری مجتمع گردشگری و تفریحی میاندوآب

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی دستی استان آذربایجان غربی، جلسه آنالیز موانع و مسائل مجتمع گردشگری میاندوآب استان به ریاست مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی و با حضور مدیرکل امور مالی و دارایی استان، سرمایه گذار طرح و کارشناسان مربوطه برگزار گردید.

جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی هدف از برگزاری این جلسه را آنالیز مسائل و ایجاد اشتغال در مجتمع های خدمات رفاهی عنوان نمود و اضافه کرد: با توجه به ضرورت اعلام نظر مثبت سایر دستگاه های اجرایی، مجوز ساخت منوط به دریافت استعلام از این اداره ها است و در حال حاضر سرمایه گذار در حال دریافت استعلام ها است.

او ادامه داد: این پروژه با سرمایه گذاری 600 میلیارد ریال بخش خصوصی احداث خواهد شد ولی با توجه به تغییرات طرح موجود احتمال افزایش سرمایه وجود دارد.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی این پروژه شامل اقامتگاه، کافی شاپ، رستوران و فروشگاه عرضه سوغاتی و صنایع دستی است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 289

به "آنالیز مسائل سرمایه گذاری مجتمع گردشگری و تفریحی میاندوآب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز مسائل سرمایه گذاری مجتمع گردشگری و تفریحی میاندوآب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید