آنالیز طراحی داخلی کلوب کاوالی در فلورانس ایتالیا

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، تنها چیزی که می توان درباره این ساختمان قرن پانزدهم میلادی گفت القای سبک حال، گذشته و نیز آینده است، مکانی که اکنون به کلوب شبانه تبدیل شده است. تلفیق نوآوری با بازسازی و بازسازی در راستای خلق هیجان، همان چیزی است که روبرتو کاوالی طراح مد ایتالیایی، در نخستین تجربه اش در عرصه طراحی کلوب های شبانه در پی آن بوده است. یک ساختمان قرون وسطایی متعلق به قرن پانزدهم میلادی با توجه به نیازش به بازسازی و بازسازی، بستر تحقق این خواسته را فراهم آورد. کاوالی، که خود اصالتا فلورانسی استمبلغ 4 میلیون دلار برای بازسازی و بازسازی ونیز تبدیل آن به مرکز گردهمایی مدرن اختصاص داد تا بعنوان مرکز تفریحی و رستوران به ارائه خدمات بپردازد.

آنالیز طراحی داخلی کلوب کاوالی در فلورانس ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

اولین مانعی که طراح این پروژه در پیش روی خود می دید، قوانین سختگیرانه کشور ایتالیا در حفظ آثار هنری ملی بود که بر عدم اعمال تغییر در ساختمان اولیه تاکید می نماید. تمام المان های دکوراسیون داخلی به نجوی اجرا شده اند که خللی در ساختار این ساختمان وارد نکنند. برجسته ترین امتیاز این ساختمان را بایدسقف و طاق بلند آن دانست که روبرتو با بهره جستن از آن در یک نیم اشکوب، نیم طبقه، برایش تدارک دید. تالار نشیمن در طبقه همکف قرار گرفته است که سن اجرای کنسرت را نیز دارد و پیانو در انتهای تالار قرار داده شده است. رستوران، ظرفیت 50 جایگاه را دارد، سقف استیل و آینه ای طبقه همکف در واقع پایه و نیم طبطقه فوقانی است که ستون های فولادی قارچی شکل، تکیه گاه آن است. لوله استیل، مانند مار، در امتداد کانتر به دور آن تابیده است. رومبلی ها نیز طرح پوست پلنگ دارند. مفاهیم طراحی بکار رفته در این مکان مفاهیمی است که در بوتیک کاوالی نیز به اجرا آمده است.

منبع: اتاق
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 930

به "آنالیز طراحی داخلی کلوب کاوالی در فلورانس ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز طراحی داخلی کلوب کاوالی در فلورانس ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید