بازیکنان نفت باید یک بازی محکم انجام دهند

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، به گزارش خبرنگاران، دراگان اسکوچیچ عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار کرد: بازی فردای ما مقابل تیم بسیار خوبی است که در حال حاضر در لیگ برتر به عنوان بهترین تیم است و بازیکنان خوب پر تعدادی در این تیم حضور دارند و البته مربی این تیم که بسیار با تجربه است.

بازیکنان نفت باید یک بازی محکم انجام دهند

وی اضافه کرد: انتظارم از مردم آبادان آن است که فردا به ورزشگاه بیایند و یاری حال ما باشند، همه بازیکنانمان در آمادگی کامل به سر می برند به جز حنفی که در بازی با سایپا دچار آسیب دیدگی شد و آن را در بازی فردا نداریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان توضیح داد: همانطور که گفتم تیم تراکتورسازی یکی از تیم های حرفه ای حال حاضر لیگ برتر است اما به هر حال هر بازی شرایط خاص خود را دارد، فوتبال یک ورزش غیر قابل پیش بینی است و هیچ بازی مثل دیگر بازی نخواهد بود.

اسکوچیچ در پاسخ به پستی که عیسی آل کثیر پس از دیدار با پارس جنوبی جم در صفحه اینستاگرامش گذاشت و بعد هم بابت آن عذرخواهی کرد، یادآور شد: هر کس در خصوص تصمیماتش آزاد است و وی خودش مسئله ای را سبب شد و با عذرخواهی هم آن را حل کرد، در حال حاضر تلاشم بر این است که فارغ از این مسائل به فوتبال فکر و کار کنم.

وی همچنین در خصوص کارت زردی که در بازی تیمش مقابل پارس جنوبی جم از داور دریافت کرد، گفت: از اینکه کارت زرد گرفتم لذت بردم، من را به 20 سال پیش برگرداند، 20 سال بود که هیچ کارت زردی نگرفته بودم و تجربه خیلی خوبی برایم بود.

به گزارش خبرنگاران، از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران فردا تیم صنعت نفت آبادان از ساعت 18 در محل ورزشگاه تختی آبادان به مصاف تیم تراکتور سازی تبریز می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 443

به "بازیکنان نفت باید یک بازی محکم انجام دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان نفت باید یک بازی محکم انجام دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید