بارش باران و برف و وزش باد شدید در 15 استان

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، تهران (پانا) - سازمان هواشناسی کشور گفت که بارش باران و برف و وزش باد شدید موقتی در 15 استان کشور طی 24 ساعت آینده رخ می دهد.

بارش باران و برف و وزش باد شدید در 15 استان

بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی طی 24 ساعت آینده در استانهای ساحلی خزر، اردبیل، آذربایجان های شرقی و غربی، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، همدان، مرکزی، قزوین، البرز، تهران، قم، خوزستان، چهار محال و بختیاری بارش باران و برف و وزش باد شدید موقتی در بعضی نقاط نیز رعد و برق پیش بینی می گردد.

روز آدینه بارش در شمال غرب و غرب کاهش می یابد، درباره شرایط بارش ها در روز آدینه علاوه بر منطقه ها یاد شده در خراسان شمالی، سمنان، بعضی نقاط اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر و غرب خلیج فارس و روز شنبه در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده رخ خواهد داد.

روز یکشنبه در غالب منطقه ها کشور جو آرام بوده و مجددا با افزایش غلظت آلاینده ها روبرو خواهیم بود.

روزهای پنجشنبه و آدینه خلیج فارس و دریای خزر مواج است.

آسمان تهران فردا (21 آبان ماه) ابری همراه با بارش باران و مه رقیق و گاهی وزش باد با حداقل دمای 8 و حداکثر دمای 11 درجه سانتیگراد و طی شنبه (22 آبان) نیمه ابری و مه رقیق و گاهی غبار آلوده در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای 6 و حداکثر دمای 12 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

طی امروز و فردا (20 و 21 آبان ماه) بندرعباس با دمای 32 درجه سانتیگراد گرم ترین و اردبیل با دمای 5 و 2درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 آذر 1400 بروزرسانی: 18 آذر 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1801

به "بارش باران و برف و وزش باد شدید در 15 استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش باران و برف و وزش باد شدید در 15 استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید