اپل مپس جدید نقشه های دقیق تری دارد و می تواند در آینده مردم را از گوگل مپس دور کند

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، اپل در iOS 13 نسخه جدید و به روزرسانی شده ای از اپلیکیشن Maps خود عرضه کرد.

اپل مپس جدید نقشه های دقیق تری دارد و می تواند در آینده مردم را از گوگل مپس دور کند

در این نسخه اپل مپس، به وضوح می توان دید بعضی اشکالات گذشته برطرف شده و نقشه های جدیدی از جمله نقشه کامل شهر نیویورک و سایر مناطق شمال شرقی بدان افزوده شدند.

مردم نماهای بهتر و واقعی تری از خیابان ها، پارک ها، تفریح گاه ها و ساختمان های شهر می بینند. مسیرهای بیشتری در نقشه تعیین شده و آدرس ها دقیق تر و پیاده روها بهتر تعیین شدند. به طور کلی، مردم می توانند اطلاعات بسیار بهتر و دقیق تری از اپل مپس دریافت نمایند.

اپل اولین بار در کنفرانس توسعه دهنده های خود در ماه ژوئن از نقشه های جدید خود در اپلیکیشن مپس پرده برداری کرد. در چند سال گذشته، اپل دایما در حال بازسازی فناوری های نقشه برداری خود بوده است تا مردم را از اپلیکیشن های نقشه ای مانند گوگل مپس و ویز دورتر و سطح جدیدی از خدمات نقشه ای در اختیارشان قرار دهد.

در تصویر زیر می توانید تفاوت نقشه های قدیمی و جدید اپل را مشاهده کنید. نقشه های جدید دارای جزئیات بسیار بیشتر و دقیق تری هستند که می توانند راهنمای کاملی برای مردم باشند:

از روز دوشنبه، نقشه های جدید و دقیق تری از شهرهای کالیفرنیا، نیویورک، کانکتیکات، نیوجرسی، پنسیلوانیا، ماساچوست، رودآیلند، دلور، ورمونت، نیوهمپشایر، ماین، واشنگتن دی سی و بخش هایی از ویرجینیا و ویرجینیای غربی در اپل مپس در دسترس است. اپل می گوید تا سال 2020 نقشه های تمام مناطق ایالات متحده را بازسازی نموده و بعد سراغ نقشه های بین المللی خواهد رفت.

ویژگی های جدید اپل مپس

در اپل مپس جدید، ویژگی به نام Look Around قرار داده شده که همانند Street View گوگل عمل می نماید و به شما اجازه می دهد نمایی 360 درجه از یک منطقه و نقشه داشته باشید. این فناوری اختصاصی اپل فعلا فقط برای 5 بخش شهر نیویورک عرضه شده است و باید منتظر بمانیم تا برای مناطق و شهرهای دیگر هم گسترش پیدا کند.

کاربران با استفاده از سیری اپل می توانند اطلاعات دقیق تر و عمومی تری درباره مسیرها و نقشه ها بگیرند. کافی است به زبان محاوره ای آدرسی از سیری اپل در اپلیکیشن مپس بپرسند تا جواب بگیرند.

این اپلیکیشن، ضمن اینکه سعی می نماید بعضی اطلاعات مورد درخواست کاربر را سریعا و بی درنگ در اختیارش قرار دهد؛ با ویژگی به نام Collections فهرستی از محل ها و مکان های دلخواه کاربر در سطح شهر را نیز به او نشان می دهد. این ویژگی همزمان با سیستم عامل iOS 13 به اپل مپس افزوده شده است.

با ویژگی Share ETA هم می توانید زمان تقریبی رسیدن خود به یک مکان را به اطلاع دیگران برسانید. اگر در میان راه هم به ترافیک یا مشکل ترددی برخورد کنید که باعث تاخیر زیاد شما می گردد؛ نقشه های دوستان به طور اتوماتیک به روزرسانی شده و متوجه تاخیر شما می شوند.

از دیگر ویژگی های جدید اپل مپس می توان به در دسترس بودن نقشه داخلی بعضی از فرودگاه ها و مراکز خرید اشاره نمود.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 367

به "اپل مپس جدید نقشه های دقیق تری دارد و می تواند در آینده مردم را از گوگل مپس دور کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل مپس جدید نقشه های دقیق تری دارد و می تواند در آینده مردم را از گوگل مپس دور کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید