اولاریو: عربستان مقابل چین بدشانس بود ولی هنوز فرصت صعود دارد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، خبرنگاران: سرمربی رومانیایی تیم ملی فوتبال عربستان شکست شاگردانش برابر چین در رقابت های جام ملت ها را خاتمه کار آنها نمی داند.

اولاریو: عربستان مقابل چین بدشانس بود ولی هنوز فرصت صعود دارد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، کاسمین اولاریو در شرح دلایل شکست یک بر صفر شاگردانش مقابل چین در بازی اول شان از مرحله گروهی جام ملت های 2015 آسیا گفت: پس از انجام چنین دیدارهایی بررسی فوری بازی کار دشواری است. ما بدشانس بودیم، بدتر از بدشانس. در نیمه نخست چینی ها خیلی به بازیکنان ما نزدیک بودند و نتوانستیم با استفاده از سرعت خود فضای لازم را برای رسیدن به گل ایجاد کنیم.

وی اضافه کرد: در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم و چند موقعیت روی دروازه چین خلق کردیم که پنالتی که از دست دادیم یکی از آنها بود ولی در نهایت متأسفانه دروازه مان از روی یک ضربه ایستگاهی باز شد. به هر حال از حالا باید به فکر بازی با کره شمالی باشیم.

سرمربی رومانیایی عربستان در سرانجام بیان کرد: چین فرصت آنچنانی برای گلزنی نداشت و تنها در دقایق سرانجامی نیمه اول دروازه ما را تهدید کردند. در مقابل ما سعی کردیم تا بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم. در هر صورت هنوز هم شانس صعود از گروه B را داریم و کار پس از سرانجام اولین بازی تمام نمی گردد. باید در دو بازی بعدی خود به پیروزی برسیم، کاری که می توانیم آن را عملی کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 478

به "اولاریو: عربستان مقابل چین بدشانس بود ولی هنوز فرصت صعود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولاریو: عربستان مقابل چین بدشانس بود ولی هنوز فرصت صعود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید