الهویی: با تمرکز، نتیجه بازی رفت مقابل استقلال را جبران می کنیم، VAR حلقه گمشده فوتبال ما است

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: در بازی رفت مقابل استقلال حق مان برد بود اما تمرکز نداشتیم. سعی می کنیم در این بازی تمرکزمان را حفظ کرده و نتیجه بازی رفت را جبران کنیم.

الهویی: با تمرکز، نتیجه بازی رفت مقابل استقلال را جبران می کنیم، VAR حلقه گمشده فوتبال ما است

به گزارش خبرنگاران، سعید الهویی، مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال گفت: ما فردا مقابل استقلال که تیم خوب و با کیفیتی است بازی داریم. این تیم کادرفنی و مدیریتی خوبی دارد با تجربه و موفقیت های زیاد. استقلال تیمی است که از بازیکنان باکیفیتی بهره می برد و کیفیت فنی خوبی از خودش نشان داده است.

وی اضافه کرد: در این بین نباید فراموش کنیم که ما هم گل گهر هستیم، تیمی که این فصل توانسته فوتبالی باکیفیت با سبکی که آقای قلعه نویی خواسته ارائه دهد. در نتیجه گیری با توجه به اینکه فرایند زمان بری است، توانستیم به موفقیت های بزرگ برسیم و امیدوارم فردا همین کیفیت را از خودمان نشان دهیم. امیدوارم فردا بازیکنان مان با تمرکز کامل و کافی برای اینکه کمترین اشتباه را داشته باشند وارد زمین شوند. امیدوارم فردا کمترین اشتباه را داشته باشیم و تا آخر با تمرکز، تمام اهداف تاکتیکی که قلعه نویی خواسته را ارائه دهیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال گل گهر گفت: شرایط بازی به دلیل کیفیت دو تیم، بسیار سخت خواهد بود. یک عضو جامعه که در نتیجه می تواند تأثیر گذار باشد، کادر داوری است که امیدواریم فردا عملکرد خوبی را داشته باشند تا عدالت در بازی اجرا شود. سال گذشته شعار ما این بود که عدالت رعایت شود و حالا آن را توسعه می دهیم و از مدیران فوتبال می خواهیم که هر چه زودتر VAR را به فوتبال ما بیاورند که حلقه گمشده فوتبال ما VAR است و امیدوارم با استفاده از آن عدالت در فوتبال ما رعایت شود.

الهویی درباره اینکه دیدار مقابل استقلال با توجه به تلاش دو تیم برای کسب سهمیه اهمیت بالایی دارد، گفت: تیم های استقلال، گل گهر، فولاد، آلومینیوم و تراکتور موقعیتی در جدول رده بندی دارند که می توانند جایگاه بهتری برای خودشان در خاتمه فصل متصور شوند. بازی ما با استقلال هم از نظر امتیازی و شرایط جدول بازی بسیار مهمی است و در پی 3 امتیاز این دیدار هستیم که می تواند برای ما یک بازی 6 امتیازی محسوب شود.

وی با اشاره به دیدار دور رفت دو تیم و شکست خانگی گل گهر مقابل استقلال در شرایطی که موقعیت های خوبی داشت اما دفاع استقلال عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت، گفت: ساختار دفاعی استقلال قابل احترام است اما باخت ما را در بازی رفت را نباید روی ساختار دفاعی این تیم بگذاریم، چون خارق العاده ترین عملکرد از یک دروازه بان را در آن بازی از رشید مظاهری دیدیم. ما موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و در بازی رفت حق مان برد بود اما حلقه گمشده ما در آن بازی نداشتن تمرکز بود و سعی می کنیم در این بازی تمرکزمان را حفظ کرده و نتیجه بازی رفت را جبران کنیم.

الهویی درباره حساسیت تقابل دیدارهای استقلال با تیمی که امیر قلعه نویی سرمربی آن است و زیبایی های این بازی گفت: تا جایی که من به خاطر دارم، در 5،6 سال اخیر تمام تقابل های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور با تیم هایی که امیر قلعه نویی سرمربی آن بوده، مجذوب کننده و زیبا بوده است. دلیل آن هم تفکرات هجومی آقای قلعه نویی در فوتبال است و او هیچ وقت زیبایی های بازی را قربانی نتیجه نمی کند. اولویت او همیشه بازی تهاجمی است و اینکه تیمش گل های زیادی بزند و یک جمله معروف دارد که می گوید دوست دارم تیمم 3 بر 2 برنده شود نه یک بر صفر. به همین دلیل همیشه تیم های او در پی زدن گل های بیشتر هستند که به زیبا شدن بازی کمک می کند و به خصوص دیدارهایی که پخش زنده می شود، این مسئله نمایان است.

مربی تیم فوتبال گل گهر درباره غایبان این تیم برای دیدار با استقلال گفت: برای این بازی محروم که نداریم و مصدومی هم در تیم مان نیست. همه بازیکنان در اختیار کادرفنی هستند.

وی در خصوص قضاوت زاهدی فرد در دیدار فردا گفت: برای او آرزوی موفقیت داریم و امیدوارم عدالت رعایت شود. حتی از رسانه ها می خواهم عدالت برقرار شود و یک صحنه را بزرگ نکنند و یک صحنه فراموش شود. امیدوارم عدالت در فوتبال ما برقرار باشد و اجازه بدهیم هر تیمی که شایسته تر است برنده مسابقه شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1668

به "الهویی: با تمرکز، نتیجه بازی رفت مقابل استقلال را جبران می کنیم، VAR حلقه گمشده فوتبال ما است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهویی: با تمرکز، نتیجه بازی رفت مقابل استقلال را جبران می کنیم، VAR حلقه گمشده فوتبال ما است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید