الهه منصوریان پا جای پای بروس لی گذاشت!

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، الهه منصوریان ورزشکار مشهور کشور در هفته های گذشته برای کسب آمادگی بیشتر مسابقات جهانی آمریکا به کشور چین سفر نموده بود.

الهه منصوریان پا جای پای بروس لی گذاشت!

به گزارش وقت صبح، البته این سفر برای این قهرمان جهانی با یک مدال طلا و پیروزی دلچسبی هم همراه بود.

اما این روزها الهه منصوریان پس از بازگشت از چین برای مسابقات دیگری همراه دیگر بازیکنان ملی پوش ووشوی بانوان راهی کشور ارمنستان شده است.

الهه منصوریان پا جای پای بروس لی گذاشت!هر چند تصاویر و ویدئوهای روز گذشته منتشر شده از سوی خواهران منصوریان نشان می دهد که فعلا در حال سرگرمی و خوش گذرانی در این کشور هستند.

در همین خصوص حالا این قهرمان پرافتخار کشورمان تصویر جالبی از سرگرمی تازه اش در ارمنستان را در صفحه شخصی اش منتشر نموده که با واکنش های متفاوتی همراه بوده است.

الهه منصوریان در این تصویر به سبک یکی از حرکات معروف بروس لی به هوا پریده و قدرت بدنی اش را به رخ کاربران مجازی کشیده است.

شوخی عجیب و جنجالی خواهران منصوریان با علیرضا بیرانوند

به گزارش وقت صبح، سهیلا منصوریان عضو کوچک خانواده ورزشکار منصوریان این روزها بیش از دو خواهر دیگرش در فضای مجازی به انتشار فعالیت های روزمره اش مشغول است.

هر چند از شهربانو منصوریان ووشوکار قهرمان ایران هم می توان به عنوان یکی از فعال ترین ورزشکاران مطرح در شبکه های اجتماعی نام برد.

اما سهیلا منصوریان در چند ماه اخیر با فراوری محتوای متفاوت اش در زمینه های متنوع توانسته بیش از 700 هزار دنبال کننده را با خودش در صفحه اینستاگرام اش همراه کند.

در همین رابطه حالا این ورزشکار مشهور ویدئوی جالبی از همراهی خودش و خواهران قهرمان اش در فرودگاه امام منتشر نموده که سوژه مخاطبین اش شده است.

او که به همراه دیگر بازیکنان تیم ملی ووشوی بانوان راهی ارمنستان شده در بخشی از این فیلم به سبک علیرضا بیرانوند و با زبانی طنز از جمله معروف او یعنی لس باو استفاده می نماید.

منبع: فرارو
انتشار: 3 مرداد 1402 بروزرسانی: 3 مرداد 1402 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 2190

به "الهه منصوریان پا جای پای بروس لی گذاشت!" امتیاز دهید

1 کاربر به "الهه منصوریان پا جای پای بروس لی گذاشت!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهه منصوریان پا جای پای بروس لی گذاشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید