افشای مشخصات گوشی مجذوب کننده آنر X20 Max

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، تا به امروز شایعات مختلفی درباره جانشین گوشی محبوب Honor X10 Max منتشر شده اما اخیراً یک افشاکننده قابل اعتماد در شبکه اجتماعی ویبو Weibo گزارش داده که این گوشی نو، با نام Honor X20 Max روانه بازار خواهد شد و از مشخصات جالب توجهی همانند صفحه نمایش بزرگ 7.2 اینچی، چیپست Dimensity 1100 و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

افشای مشخصات گوشی مجذوب کننده آنر X20 Max

به گزارش خبرنگاران، سال گذشته بو که شرکت چینی آنر Honor، یکی از عظیمترین تلفن های هوشمند خود یعنی Honor X10 Max 5G را روانه بازارها کرد که با استقبال خوبی هم روبرو شد. این گوشی با صفحه نمایش عریض 7.09 اینچی و پردازنده 5G Dimensity 800 عرضه شده بود، توجه بسیاری از کاربران محصولات این شرکت را به خود جلب کرد و از همان زمان بود که بسیاری مشتاقانه منتظر تماشا جانشین این تلفن هوشمند عظیم بودند. بالاخره اخیراً گزارشی قابل اعتماد به بیرون درز نموده که افشا می نماید این جانشین با نام Honor X20 Max با صفحه نمایش حتی عظیمتر، به زودی روانه بازارها خواهد شد.

این گزارش به وسیله که افشاکننده مطرح در شبکه اجتماعی ویبو، با نام کاربری 菊厂影业Fans@ منتشر شده است که وعده می دهد گوشی هوشمند تازه Honor X20 Max در آینده نزدیک عرضه خواهد شد. گزارش مختصر این تحلیل گر که البته تأیید نشده هم هستند، اسم می نماید که این گوشی تازه آنر دارای صفحه نمایش 7.2 اینچی، باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و پردازنده Dimensity 1100 خواهد بود. همین موارد نشان می دهد که مشخصات اصلی این گوشی نسبت به مدل قبلی Honor X10 Max ارتقا یافته هستند چرا که گوشی اخیر از صفحه نمایش کوچکتر 7.09 اینچی و بعلاوه باتری کوچکتر 5000 میلی آمپر ساعتی، بهره می برد.

جدای از صفحه نمایش عظیمتر، به نظر می رسد گوشی Honor X20 Max همانند نسخه قبلی خود به صفحه نمایش RGBW مجهز خواهد شد. در واقع، گفته می گردد پنل های تازهتر RGBW که به طور معمول در گوشی های رده بالا بکار گرفته می شوند، بر خلاف پنل های استاندارد RGB، مصرف برق کمتری دارد. از سوی دیگر این انتظار هم وجود دارد که شرکت آنر در صفحه نمایش گوشی تازه Honor X20 Max نرخ تازه سازی بالاتری را اعمال کند تا کاربران بیشتری را به سمت این گوشی عظیم راهنمایی کند.

در این گزارش اخیر اشاره دقیقی به دیگر مشخصات گوشی تازه Honor X20 Max نشده است و اطلاعات ما درباره مواردی همانند دوربین ها، بلندگوها و فناوری شارژ سریع اندک است اما انتظار داریم این موارد هم به مانند صفحه نمایش و باتری، شاهد ارتقای مناسب باشند. ما می دانیم که گوشی هوشمند Honor X10 Max با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی عرضه شد، بنابراین منطقی است که فکر کنیم گوشی تازه Honor X20 Max با باتری عظیمتر 6000 میلی آمپر ساعتی، از سیستم شارژ سریع بالاتری بهره ببرد. گفتنی است که معرفی گوشی Honor X20 Max سه گانه سری Honor X20 را تکمیل می نماید که شامل مدل های Honor X20 SE و Honor X20 می گردد.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1691

به "افشای مشخصات گوشی مجذوب کننده آنر X20 Max" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات گوشی مجذوب کننده آنر X20 Max"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید