استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی برای آموزش صنایع دستی

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، پویا محمودیان امروز یکشنبه 29 تیر 99 در نشست ویدئو کنفرانسی با معاونان صنایع دستی استان ها که در محل سالن فجر این وزارتخانه برگزار گردید، با اشاره به اهمیت آموزش گفت: از این به بعد یکی از ملاک های ارزیابی معاونان صنایع دستی استان ها، میزان توجه آن ها به حوزه آموزش است.

استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی برای آموزش صنایع دستی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

او اضافه نمود: با توجه به اینکه در سال جهش فراوری هستیم و از طرفی شیوع کرونا مسائلی را برای هنرمندان و فعالان حوزه صنایع دستی به وجود آورده است، توجه به آموزش و ارائه راهکارهای مناسب برای برون رفت از این مسائل اهمیت دو چندان دارد.

معاون صنایع دستی مطرح کرد: یکی از موضوعاتی که به طور جدی مورد تأکید دکتر مونسان واقع شده است، حوزه آموزش است. ضمن این که در ملاقات با نمایندگان مجلس نیز تعداد زیادی از آن ها بر پیگیری موضوع آموزش در حوزه صنایع دستی تأکید فراوانی دارند.

او اضافه نمود: در سال های گذشته متأسفانه آن طور که باید و شاید به حوزه آموزش در صنایع دستی توجه نشده و ساختارهای محکم برای این حوزه تبیین نشده است، اما مصمم هستیم تا این حوزه را با جدیت بیشتری پیگیری کنیم.

محمودیان گفت: یکی از درخواست های من از استان ها این است که در حوزه آموزش بازنگری گردد و این موضوع در هر استان به طور جدی مورد توجه قرار گیرد، چرا که یکی از ملاک های ارزیابی عملکرد استان ها، توجه آن ها به موضوع آموزش است.

منبع: گردشبان
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1034

به "استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی برای آموزش صنایع دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی برای آموزش صنایع دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید