آیکون های اپلیکیشن های آیفون در iOS 14.5 را تغییر دهید تا یک صفحه اصلی زیبا و رویایی برای خود بسازید

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، با نسخه جدید iOS این امکان فراهم شده که بتوانید صفحه اصلی پیش فرض و خسته کننده آیفون قدیمی خود را تغییر دهید.

آیکون های اپلیکیشن های آیفون در iOS 14.5 را تغییر دهید تا یک صفحه اصلی زیبا و رویایی برای خود بسازید

به طور کلی، سفارشی سازی ویژگی مطلوب و دلخواه شرکت اپل نیست. اما اپل سال گذشته و در سیستم عامل iOS 14 امکان سفارشی سازی و بازی با رابط کاربری خود را فراهم کرد. از تغییر اندازه و فونت و رنگ آیکون ها بگیرید تا تغییر تصویر پس زمینه و پوسته!

ساخت یک صفحه اصلی زیبا و رویایی هنوز یک آرزوی عظیم برای کاربران آیفون است اما برای تحقق آن باید چند مرحله را به یاری دو اپلیکیشن دنبال کنید. پس از آن است که می توانید ظاهری کاملا متفاوت و دلخواه را مشاهده کنید و یک صفحه اصلی باورنکردنی در آیفون داشته باشید.

در این مطلب، نشان می دهیم چگونه آیکون های صفحه اصلی آیفون خود را سفارشی سازی کنید؛ نام های متفاوتی به آن ها بدهید و اندازه و رنگ آن ها را تغییر دهید. همه این تغییرات بدون به هم زدن ساختار کلی آیفون و نصب انواع پوسته ها و لانچرها است.

چگونه آیکون اپلیکیشن های آیفون را تغییر دهیم؟

در نهایت، به روزرسانی iOS 14 به شما امکان می دهد تغییراتی در اپلیکیشن ها بدهید. روش کار به صورت زیر است:

1- اپلیکیشن Shortcuts روی گوشی آیفون را باز کنید (از پیش نصب شده است).

2- روی نماد + در بالا سمت راست ضربه بزنید.

3- گزینه Add Action را انتخاب کنید.

4- در نوار آدرس، روی Open app بزنید و اپلیکیشن Open App را انتخاب کنید.

5- روی Choose بزنید و اپلیکیشنی که باید سفارشی سازی گردد را انتخاب کنید. برای مثال، اپ Facebook یا Spotify یا Messages را انتخاب کنید.

6- روی نماد سه نقطه بالا سمت راست صفحه بزنید. در اینجا به میانبر یک نام بدهید و گزینه افزودن به صفحه اصلی (Add to Home Screen) را ضربه بزنید.

7- جایی که گفته شده Home Screen Name and Icon، نام اپلیکیشن را هر چیزی که دوست دارید قرار دهید.

8- بعد، وارد مرورگر سافاری شوید تا یک عکس آیکون جدید پیدا کنید. شما باید دنبال آیکون دلخواه خود برای فیسبوک باشید. هنگامی که آیکون دلخواه خود را در اینترنت پیدا کردید؛ باید آن را در بخش گالری آیفون ذخیره کنید.

9- به اپلیکیشن Shortcuts برگردید و روی آیکون فعلی ضربه بزنید. گزینه Choose Photo را انتخاب و آیکونی که ذخیره کردید را پیدا و انتخاب کنید. می توایند عکس آیکون را عظیم و کوچک کنید. بعد روی گزینه Choose بزنید.

10- گزینه Add را بزنید.

اکنون، شما یک اپلیکیشن سفارشی سازی شده روی آیفون دارید. اپلیکیشن های اصلی آیفون سر جای خود باقی هستند و می توانید آن ها را در یک پوشه نگهداری کنید.

تغییر طراحی صفحه اصلی آیفون با استفاده از اپلیکیشن Widgetsmith

دیگر نیازی نیست در هر کجای آیفون، ردیفی از اپلیکیشن ها را مشاهده کنید. در اینجا نحوه تغییر ظاهر صفحه اصلی با استفاده از یک اپلیکیشن ساده را آموزش می دهیم:

1- اپلیکیشن Widgetsmith را روی آیفون دانلود کنید.

2- در این برنامه، اندازه ویجتی که می خواهید سفارشی سازی کنید را انتخاب نموده و یکی از گزینه های small و medium و large را بزنید.

3- روی ویجت بزنید تا سفارشی سازی آغاز گردد. شما می توانید فونت و رنگ ویجت را هم تغییر دهید. حتما باید در آخر روی Save بزنید تا تغییرات سرانجام پیدا نمایند.

4- به صفحه اصلی بروید و اپلیکیشنی را با انگشت فشار داده و نگه دارید؛ بعد گزینه Edit Home Screen را بزنید.

5- روی نماد + در بالا سمت چپ زده و از برای Widgetsmith در نوار جست وجو بگردید. روی آیکون برنامه بزنید.

6- اندازه ویجتی که می خواهید به صفحه اصلی اضافه کنید را انتخاب نموده و بعد گزینه Add Widget را بزنید.

7- با فشار دادن یک اپلیکیشن و انتخاب گزینه Edit Widget می توانید دوباره یک ویجت را سفارشی سازی کنید.

به تدریج صفحه اصلی آیفون شما شکل و شمایل جدیدی به خود می گیرد و آیکون هایی با ظاهر و اندازه متفاوت می بینید.

فعلا فقط بعضی از ویجت های عرضه شده برای آیفون با iOS 14 قابلیت سفارشی سازی دارند ولی به تدریج به این فهرست افزوده می گردد. در حال حاضر می توانید ویجت های Weather ،Calendar ،World Time ،Reminders ،Health ،Astronomy ،Tides و Photos را سفارشی سازی کنید.

منبع: یک پزشک
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1558

به "آیکون های اپلیکیشن های آیفون در iOS 14.5 را تغییر دهید تا یک صفحه اصلی زیبا و رویایی برای خود بسازید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیکون های اپلیکیشن های آیفون در iOS 14.5 را تغییر دهید تا یک صفحه اصلی زیبا و رویایی برای خود بسازید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید