هیچ کس درباره کشتی پاسخگو نیست!

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، پس از کسب نتایج ضعیف تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در رقابت های جهانی مجارستان، هیچ کدام از اعضای شوراهای فنی یا نایب رییس و دبیر فدراسیون پاسخگوی تماس ها برای شرح چرایی کسب این نتایج نیستند.

هیچ کس درباره کشتی پاسخگو نیست!

به گزارش خبرنگاران، رقابت های جهانی کشتی آزاد و فرنگی 2018 به بدترین شکل ممکن برای ایران همراه شد. تیم ملی کشتی آزاد در 10 وزن صاحب 3 مدال برنز شد و کشتی فرنگی نیز تاکنون در 10 وزن 9 حذفی داشته و مهدی علیاری نیز آخرین فرنگی کار ایران است که باید در گروه بازنده ها برای رسیدن به مدال برنز کشتی بگیرد.

درباره علل و عوامل این ناکامی دلایل زیادی مطرح است و همانطور که پس از پیروزی ها مسئولان فدراسیون و عوامل فنی خیلی راحت در دسترس و پاسخگوی رسانه ها به عنوان نمایندگان مردم هستند، این توقع می رود اعضای شوراهای فنی کشتی آزاد و فرنگی نیز در این روزها نیز درباره علل کسب این نتایج به مردم شرح دهند و در دسترس باشند، اتفاقی که متاسفانه طی روزهای اخیر در فدراسیون رخ نداد و تنها رسول خادم رییس فدراسیون کشتی درباره این نتایج چه بوسیله بیانیه و یا گفتگوی تلویزیونی تا حدودی پاسخگو بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اسفند 1397 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 13

به "هیچ کس درباره کشتی پاسخگو نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ کس درباره کشتی پاسخگو نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید