هوای تهران ناسالم برای گروه های حساس است

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: امروز (6 دی ماه) وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط نامطلوب به ویژه برای گروه های حساس است و انتظار می رود همزمان با افزایش میزان ناپایداری جوی در طول روز، به تدریج از غلظت آلاینده ای تجمع یافته کاسته گردد.

هوای تهران ناسالم برای گروه های حساس است

حسین شهبازی در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: پیش بینی های اجرا شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش میزان ناپایداری جوی طی امروز (6 دی ماه) نسبت به روز گذشته است و به تدریج بر سرعت وزش باد اضافه کرده می گردد.

وی در ادامه گفت: با برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار در روز جمعه (7 دی ماه) برای برخی ساعات وزش باد به بزرگی بالاتر از 5 متربرثانیه و در بعدازظهر بارش باران پیش بینی می گردد. همچنین دما تا روز خاتمهی هفته کاهش جزئی خواهد یافت.

مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اضافه کرد: با تداوم ناپایداری جوی تا فردا (7 دی ماه) پیش بینی می گردد شرایط کیفیت هوای پایتخت تا آخرین روز هفته بهبود یابد.

شهبازی در خاتمه با بیان اینکه میانگین کیفیت هوای تهران طی 24 ساعت گذشته 130 و هوا در شرایط ناسالم برای گروه های حساس بود،گفت: این شاخص هم اکنون 115 و هوا همچنان در شرایط ناسالم برای گروه های حساس است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 56

به "هوای تهران ناسالم برای گروه های حساس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوای تهران ناسالم برای گروه های حساس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید