فیفا هم منتظر یک اتفاق است: پرسپولیس جهانی می گردد؟

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، در بازی برگشت پرسپولیس در اندیشه برگرداندن نتیجه مسابقه رفت و جلوگیری از بازگشت کاشیما آنتلرز به جام باشگاه های دنیا خواهد بود.

فیفا هم منتظر یک اتفاق است: پرسپولیس جهانی می گردد؟

به گزارش خبرنگاران ، با آن بازگشت های معجزه وار، فیفا حق دارد اگر حتی با شکست دو بر صفر پرسپولیس در ژاپن هم از صعود این تیم به جام باشگاه های دنیا ناامید نباشد. بازی رفت فینال را تیم کاشیما دو بر صفر از پرسپولیس برد اما سایت رسمی فدراسیون دنیای فوتبال نوشته که نماینده ایران در اندیشه جبران این نتیجه و جلوگیری از صعود آنتلرز به جام باشگاه های دنیا است.

در بخشی از گزارش فیفا آمده: کاشیما آنتلرز ژاپن با پیروزی 2 بر صفر در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا، گام بلندی برای کسب نخستین قهرمانی خود در این رقابت ها برداشت. گل های نیمه دوم آنتلرز که توسط لئو سیلوا و سرجینیو به ثمر رسید، این تیم را پیشتاز تقابل با پرسپولیس برای راهیابی به جام باشگاه های دنیا قرار داد. این تیم در سال 2016 در خاک خود و به عنوان قهرمان ژاپن، به فینال جام باشگاه های دنیا صعود نموده بود.

این اما فقط مقدمه ای بود برای بازی که فیفا این طور گزارشش نموده: هر دو تیم از نخستین فینال آسیا لذت می بردند اما پرسپولیس بازی را بهتر شروع کرد. علیپور در دقیقه پنج بازی موقعیت خیلی خوبی به دست آورد و به تنهایی مقابل دروازه آنتلرز بود اما تکل بلند و قهرمانانه جونگ سئونگ هیون اجازه نداد کاشیما از حریف خود عقب بیفتد. هر چند این تیم با طوفانی زودرس روبرو شده بود. آنتلرز پس از شروع نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار گرفت و قفل دروازه پرسپولیس را شکست. پس از پاسکاری زیبای دوی شوما و لئو سیلوا، این بازیکن برزیلی با ضربه ای فوق العاده، توپ را به گوشه دروازه پرسپولیس چسباند. تشویق طرفداران کاشیما آنتلرز 12 دقیقه بعد و پس از اینکه دومین بازیکن برزیلی کاشیما یعنی سرجینیو دروازه پرسپولیس را برای دومین بار باز کرد، ادامه داشت. پس از اینکه پرسپولیس نتوانست ضربه کرنر آنتلرز را به خوبی دفع کند، کنتو میسائو توپ را به محوطه جریمه این تیم برای سرجینیو ارسال کرد و در حالی که در زاویه بسته تری نسبت به گل اول قرار داشت، توپ را به همان نقطه از دروازه رساند. البته بازی هنوز تمام نشده. دو تیم روز 10 نوامبر (19 آبان) دوباره روبروی هم می ایستند و قطعا پرسپولیس در اندیشه برگرداندن نتیجه مسابقه رفت و جلوگیری از بازگشت کاشیما آنتلرز به جام باشگاه های دنیا خواهد بود.

2 – 350

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 اسفند 1397 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 18

به "فیفا هم منتظر یک اتفاق است: پرسپولیس جهانی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیفا هم منتظر یک اتفاق است: پرسپولیس جهانی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید