دبیر هنری یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر منصوب شد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، به گزارش خبرنگاران به نقل از واحد ارتباطات و رسانه مرکز هنرهای تجسمی، هادی مظفری در حکم امیر سقراطی دبیر هنری یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی نوشته است: با عنایت به پشتوانه علمی و تجربه کاری تخصصی در زمینه امور هنری جنابعالی را به سمت دبیر هنری یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر منصوب می کنم. امیدواریم که با تکیه بر خلاقیت و نوآوری و بهره گیری از تجارب گذشته و همفکری و همرأیی با هنرمندان و دیگر اعضای سیاستگذاری و گروه اجرایی، جشنواره یازدهم به بهترین شکل ممکن برگزار گردد.

دبیر هنری یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر منصوب شد

سید امیر سقراطی نقاش، طراح و پژوهشگر هنر متولد 1358 عضو پیشین هیأت مدیره انجمن هنرمندان نقاش ایران، دبیر همایش پژوهشی هفتمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران، دبیر شورای سیاستگذاری و انتخاب آثار دومین دوره نگارخانه ای به وسعت شهر، دبیر بخش تجسمی چهارمین و پنجمین دوره جایزه ادبیات و هنر محتشم، مولف ده عنوان کتاب هنری از جمله ایستادن در میانه آشوب و زیبایی: گفت و گو با علی نصیر، شورآفرین خلوت گزیده: زندگی و آثار کیومرث کیاست، حافظه روشن تاریخ: زندگی و آثار محمد رفیع ضیایی و ... است.

وی همچنین برگزاری 21 نمایشگاه انفرادی نقاشی و طراحی و کاریکاتور و کیوریتوری 7 نمایشگاه از هنر معاصر ایران را در پاریس و تهران در کارنامه کاری خود دارد. سقراطی هم اکنون عضو شورای تجسمی خانه هنرمندان ایران است.

یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر بهمن و اسفند امسال در 10 رشته برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اسفند 1397 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 14

به "دبیر هنری یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر هنری یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید