بسته خبری لژیونرها ، نمره خوب برای میلاد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، در ادامه بازی های تیم های بازیکنان ایرانی حضر در اروپا یکشنبه شب چند مسابقه دیگر برگزار گردید.

بسته خبری لژیونرها ، نمره خوب برای میلاد

به گزارش خبرنگاران ،

نمره خوب برای میلاد

آخرین بازی هفته یازدهم لیگ برتر یکشنبه شب به میزبانی تیم کراسنودار از تیم احمد گروژنی برگزار گردید که با پیروزی یک بر صفر احمد گروژنی خاتمه یافت..میلاد محمدی هم مطابق بیشتر بازی های این فصل 90 دقیقه در ترکیب تیمش بازی کرد.در جدول رده بندی 16 تیمی لیگ برتر روسیه تیم کراسنودار با 19 امتیاز دوم است. احمد گروژنی با پیروزی در این بازی 15 امتیازی شد و به رده نهم جدول صعود کرد.

بعد از این بازی خبرگزاری ورزشی چمپیونات روسیه با مشارکت کاربرانش نمره فنی خوب 6.5 را برای بازی 90 دقیقه ای میلاد محمدی برابر کراسنودار در نظر گرفت. سیلوا با دریافت نمره بسیار خوب 7.5 بهترین بازیکن احمد گروژنی شناخته شد.

سهم قلی زاده فقط یک ربع

پرونده هفته یازدهم ژوپیلر لیگ بلژیک با پیروزی خانگی تیم شارلوا بسته شد.یکشنبه شب شارلوا در بازی مقابل وارخم به پیروزی 3 بر 2 دست یافت که علی قلی زاده، از دقیقه 75 بازی مقابل وارخم به جای هندریکس وارد میدان شد.امید نورافکن، دیگر بازیکن ایرانی نیز در فهرست 18 نفره تیم شارلوا قرار نداشت.در جدول رده بندی 16 تیمی ژوپیلر لیگ بلژیک ،شارلوا با 14 امتیاز هشتم است.

تیم گوچی در رتبه سوم

یکشنبه شب در چارچوب هفته ششم لیگ دسته اول قبرس تیم آپوئل میزبان تیم صدرنشین لیماسول بود و به تساوی بدون گل رسید.رضا قوچان نژاد در ترکیب اصلی آپوئل برابر لیماسول به میدان رفت و از دقیقه 84 با ترک زمین بازی جای خود را به ویرا داد.در جدول رده بندی 12 تیمی لیگ دسته اول قبرس تیم لیماسول با 16 امتیاز صدرنشین است. تیم آپوئل نیز با 10 امتیاز رتبه سوم را در اختیار دارد.

شایعه درباره مصدومیت عرت اللهی

بعد از مصدوم شدن سعید عزت اللهی در تمرین تیم ملی پل کلمنت سرمربی ردینگ از این مساله ابراز تاسف کرد و گفت نمی داند دوران این مصدومیت چقدر خواهد بود.با این حل شایعاتی درباره دوری شش هفته یا سعید به گوش رسید اما قرار بود پزشکان ردینگ بعد از آنالیز ام آر ای این بازیکن مدت دوری اش از تمرین و مسابقه را اعلام نمایند که هنوز اتفاق نیفتاده.

3-350

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 اسفند 1397 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 9

به "بسته خبری لژیونرها ، نمره خوب برای میلاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری لژیونرها ، نمره خوب برای میلاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید