200 هزار مسکن برای کارگران و بازنشستگان ساخته می گردد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، به گزارش خبرنگاران، تفاهم نامه همکاری سه جانبه اتاق تعاون ایران و معاونت های فرهنگی اجتماعی و امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی امروز با حضور بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران، محمد کبیری معاون امور تعاون و ابراهیم صادقی فر معاون امور فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از معاونین اتاق تعاون و وزارتخانه در اتاق تعاون ایران امضا شد.

200 هزار مسکن برای کارگران و بازنشستگان ساخته می گردد

عبداللهی گفت: مقدمات ساخت 200 هزار واحد مسکونی برای کارگران و بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی تا حد زیادی فراهم شده است و آمادگی آغاز پروژه در دو استان از این لحظه وجود دارد.

کبیری، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با اشاره به اینکه کارهای بزرگی برای تامین مالی اجرا شده است اضافه کرد: بانک توسعه تعاون مبلغ هفت هزار و 500 میلیارد تومان خط اعتباری با اولویت مسکن کارگری در نظر گرفته است.

صادقی فر، معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز از اصلاح ماده 149 قانون کار اطلاع داد و گفت: اصلاح ماده 149 قانون کار ریل گذاری همیشگی برای مسکن کارگری خواهد بود، در حال حاضر متن تبصره اصلاح شده و در کمیسیون مالی است و با تصویب اصلاح این ماده، ریل گذاری مسکن کارگری صورت می گیرد.

منبع: ایرنا

آخرین اخبار حوزه مسکن را در صفحه مسکن خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 20 تیر 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1613

به "200 هزار مسکن برای کارگران و بازنشستگان ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "200 هزار مسکن برای کارگران و بازنشستگان ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید