15 هزار واحد مسکونی آماده تحویل به مسافران نوروزی در اصفهان

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، خبرنگاران: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به اشباع شدن ظرفیت هتل ها و مهمان پذیرهای اصفهان، 15 هزار واحد مسکونی آماده تحویل به مسافران نوروزی در اصفهان است.

15 هزار واحد مسکونی آماده تحویل به مسافران نوروزی در اصفهان

جهت دریافت خدمات اجرای درختان روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، رسول جهانگیری ظهر امروز در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری اظهار کرد: باتوجه به آمارها، ظرفیت هتل ها و مهمان پذیرها در اصفهان اشباع است و علاوه بر آن 10 هزار واحد مسکونی با کلیه امکانات رفاهی آماده تحویل به مسافران نوروزی است.

وی درباره افزایش این واحدها برای امسال اضافه نمود: سعی می کنیم این رقم تا 15 هزار واحد افزایش یابد و با این کار به مردم خدمت دهیم.

دیگر عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این جلسه گفت: با توجه به این که در آخرسال میزان مراجعات مردمی به شهرداری زیاد است، ضرورت دارد، شهرداری مناطق برای رفاه حال مردم، ساعات کار خود را افزایش دهند.

علیرضا نصراصفهانی اظهار کرد: کثرت مراجعه کنندگان به مناطق 15 گانه ایجاب می نماید که ساعات کار شهرداری مناطق افزایش یابد.

وی با بیان این که مشکل مراجعه کنندگان نظام مهندسی با افزایش ساعت کار حل شد، توضیح داد: در صورتی که شهرداری مناطق نیز ساعات کار را افزایش دهند، مردم در خاتمه سال با مسائل کمتری روبه رو می شوند.

نورالله صلواتی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اعلام کرد: اقداماتی پیرامون فراوری بنزین یورو 4 و 5 در پالایشگاه اصفهان انجام شده و مسئولان نیز در این بخش قول مساعد دادند تا استفاده از مازوت در این پالایشگاه حذف گردد.

وی با شرح این که این پالایشگاه اقداماتی برای حفظ محیط زیست انجام داده، گفت: با توجه به افزایش دما و کاهش مصرف خانگی گاز، انتظار داریم از اتوبوس های گاز سوز برای کاهش آلودگی بیشتر استفاده گردد.

غلامحسین صادقیان، دیگر عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: از رویکرد خدمات شهری در روز درختکاری تشکر می کنم و تحویل درخت رایگان برای شهروندان اقدام مثبت بود.

وی اعلام کرد: با وجود این که زحمات زیادی برای این کار کشیده شده اما زیرساخت ها در این بخش آماده نبود و نارضایتی مردم را به همراه آورد.

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر اصفهان با شرح این که در این بخش می توانستیم بهتر عمل کنیم، اضافه نمود: برخی نیروهای شهرداری با توجه به توانمندی های مختلف در سایر شهرها به خدمت مشغول بودند اما در مقطع فعلی در اختیار کارگزینی هستند که از شهردار اصفهان درحواست داریم این مشکل را حل نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 827

به "15 هزار واحد مسکونی آماده تحویل به مسافران نوروزی در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 هزار واحد مسکونی آماده تحویل به مسافران نوروزی در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید