10 درصد مردم دنیا از ارز دیجیتال سر در می آورند

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، علیرغم هیاهوی فراوان بر سر استفاده از ارزهای دیجیتال میزان استفاده از آن در جهان هنوز پایین است و 90 درصد مردم جهان اطلاعات چندانی در این زمینه ندارند.

10 درصد مردم دنیا از ارز دیجیتال سر در می آورند

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، به نقل از آسین ایج، علیرغم هیاهوی فراوان بر سر استفاده از ارزهای دیجیتال میزان استفاده از آن در جهان هنوز پایین است و 90 درصد مردم جهان اطلاعات چندانی در این زمینه ندارند.

آنالیز جدید کاسپراسکای نشان می دهد نه تنها درک عمومی در جهان در خصوص ارزهای دیجیتال اندک است، بلکه اعتماد زیادی هم به این نوع ارزها وجود ندارد.

بر اساس همین آنالیز، در مجموع تنها 29 درصد از مردم جهان تا حدی در خصوص ارزهای دیجیتال اطلاعات دارند و صرفا 10 درصد از اشخاص درک کامل و دقیقی از این پدیده نوظهور دارند.

از سوی دیگر نوسان مکرر نرخ برابری ارزهای دیجیتال با ارزهای سنتی و چالش های استفاده از این ارزها و به خصوص امکان سرقت آنها توسط هکرها باعث شده استفاده عمومی از ارزهای دیجیتال نیز کمتر گردد. 81 درصد از کاربران اینترنت تا به حال هرگز هیچ ارز دیجیتالی خریداری ننموده اند که این نشان می دهد هنوز تا افزایش اقبال به این ارزها چقدر فاصله وجود دارد.

لازم به ذکر است از میان معدود افرادی که برای خرید ارز دیجیتال کوشش نموده اند 18 درصد این کار را به علت دشواری های فنی متوقف نموده و در نهایت ارز دیجیتال خریداری ننموده اند. 31 درصد از پاسخ دهندگان هم گفته اند ارزهای دیجیتال بسیار بی ثبات هستند و 35 درصد هم ارز دیجیتال را یک پدیده زودگذر توصیف نموده اند.

منبع:فارس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 176

به "10 درصد مردم دنیا از ارز دیجیتال سر در می آورند" امتیاز دهید

1 کاربر به "10 درصد مردم دنیا از ارز دیجیتال سر در می آورند" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 درصد مردم دنیا از ارز دیجیتال سر در می آورند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید