گوشی لنووZ6 با یک باتری 4 هزار میلی آمپری عرضه خواهد شد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، این روزها بسیاری از کاربران منتظر رونمایی نسخه ای جدید از گوشی لنوو Z6 هستند. درواقع کاربران منتظرند نسخه ای را دریافت نمایند که قرار است ویژگی هایی متفاوت با نسخه های پیشین داشته باشد.

گوشی لنووZ6 با یک باتری 4 هزار میلی آمپری عرضه خواهد شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شرکت لنوو در ماه آوریل Z6 Pro را معرفی کرد و بعد از عرضه نسخه Z6 Youth در ماه می راستا خود را ادامه داد.

درواقع به نظر می رسد این کمپانی در نظر دارد خط فراوری سری Z خود را ادامه دهد و به طور منظم اقدام به روزرسانی و ارائه نسخه های جدید از گوشی خود می نماید. بر اساس گزارش های اولیه این گوشی جدید دارای اسنپدراگون 730 SoC است و از باتری چهار هزار میلی آمپری نیز برخوردار است.

درواقع قرار است این باتری چهار هزار میلی آمپری از سیستم شارژ سریع 15 3.0 پشتیبانی کند و یک شارژر 18 واتی نیز در جعبه این محصول وجود دارد. این گوشی بسیار مشابه با Z6 Pro است که با یک شارژر 27 واتی کار می نماید، اما فقط می تواند میزان شارژ 18 وات را پشتیبانی کند.

سازندگان این تلفن هوشمند وعده داده اند که با شارژ کامل، کاربران می توانند انتظار 395 ساعت زمان استفاده مستمر از گوشی، 38 ساعت زمان مکالمه مستمر با گوشی، 26 ساعت پخش ویدئو و 16 ساعت بازی را داشته باشند.

لنوو می گوید که اگر برای بازی عجله دارید بد نیست بدانید که بعد از 15 دقیقه شارژ شدن، 2 ساعت وقت بازی خواهید داشت. علاوه بر این، با استفاده از سیستم هوشمند صرفه جویی در انرژی، مصرف باتری در شب کمتر از 3 درصد خواهد بود.

منبع: انتخاب
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 173

به "گوشی لنووZ6 با یک باتری 4 هزار میلی آمپری عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی لنووZ6 با یک باتری 4 هزار میلی آمپری عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید