دریافت دو امتیاز برای تراکتور خوب نیست، تیم تبریزی چالش مدیریت دارد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، مرتضی اسدی در گفتگو با خبرنگاران، در خصوص تساوی تراکتور تبریز مقابل نساجی مازندران در هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: تیمی که مدعی قهرمانی در لیگ برتر است نباید به راحتی امتیاز از دست بدهد. تراکتور قدر موقعیتی که دارد را نمی داند و باید تلاش بیشتری کند تا به پیروزی برسد.

دریافت دو امتیاز برای تراکتور خوب نیست، تیم تبریزی چالش مدیریت دارد

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور اضافه نمود: کسب دو امتیاز از دو بازی ابتدایی برای تراکتور که به قهرمانی جام حذفی رسیده است اصلاً خوب نیست. تیمی که باید به قدرت های اول آسیا از عربستان و قطر بازی کند باید نفت مسجدسلیمان را در خانه شکست بدهد. این تساوی ها در شان این تیم نیست. انتظارات از تراکتور بیشتر از اینها است.

وی درباره انتقاد برخی طرفداران این تیم مبنی بر عدم جذب بازیکنان مدنظر در جابجایی تابستانی اضافه نمود: احترام زیادی برای طرفداران تراکتور قائل هستم اما واقعیت این است که تراکتور خیلی خوب عمل کرد. این تیم پس از دو سال جابجایی های زیاد توانست بازیکنان اصلی خود را حفظ کند تا مدعی قهرمانی باشد. این تیم در خطوط سه گانه زمین مسابقه مهره های خیلی خوبی دارد. من فکر می کنم کادر فنی این تیم با ایجاد تمرکز بیشتر و ارائه بازی های تاکتیکی بتواند این تیم را به پیروزی نزدیک کند.

اسدی راجع به تغییرات مدیریتی متوالی در تراکتور از زمان خصوصی سازی گفت: این موضوع در تیم های که مالک دارد بیشتر در بخش کادر فنی رخ می دهد اما تراکتور درگیری چالش های مدیریتی است. بازیکن و مربی باید به مدیرش اعتماد کند تا خیال راحتی پیدا کند. تصمیمات مدیریتی شفاف در تراکتور باید گرفته شود و مسئولان این باشگاه هم باید پای انتخاب های خودشان بمانند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1244

به "دریافت دو امتیاز برای تراکتور خوب نیست، تیم تبریزی چالش مدیریت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت دو امتیاز برای تراکتور خوب نیست، تیم تبریزی چالش مدیریت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید