گربه نره و روباه مکار اقتباسی نو از پینوکیو

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ روز آدینه 9 تیر همزمان با برگزاری نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک که به دبیری هادی حجازی فر، 10 اثر در بخش های مختلف بین الملل، بزرگسال، فراگیر، کودک و نوجوان، مهمان و فضای باز اجرا شد.

گربه نره و روباه مکار اقتباسی نو از پینوکیو

نمایش نیکو نیکلادزه به نویسنده و کارگردانی النا ماتسخوناشویلی از گرجستان در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر در ساعت 17 و 19 و با مدت زمان 50 دقیقه، اجرا شد.

در سالن سایه مجموعه نیز نمایش مَثلِث به نویسندگی مشترک قیس یساقی، محمدجواد مهدیان و فؤاد زیدانلویی و کارگردانی قیس یساقی از مشهد با مدت زمان 35 دقیقه و در 2 ساعت 18 و 20 روی صحنه رفت.

بعلاوه کارگاه نمایش تئاتر شهر میزبان نمایش قطعه گمشده نوشته وحید کیارسی و کارگردانی گلناز اکبری از کرمانشاه با مدت زمان 20 دقیقه است. این اثر در 2 ساعت 18 و 20 اجرا شد.

در سالن اصلی مجموعه نیز همانند روز اول جشنواره، نمایش گربه نره و روباه مکار نوشته و کارگردانی اوشان محمودی از تهران با مدت زمان 75 دقیقه و در ساعت 19:30 روی صحنه می رود.

دختر کوچولو به نویسندگی و کارگردانی طیبه آنجدان از تهران با مدت زمان 32 دقیقه است اثری است که در دومین روز نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک، در 2 نوبت 17 و 19، در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی اجرا شد.

تالار هنر نیز در این روز همانند اولین روز جشنواره، پذیرای نمایش جزیره گنج نوشته رابرت لوئیس استیونسون و کارگردانی فابیو ساپربی از بزریل با مدت زمان 50 دقیقه است که در 2 ساعت 17 و 19 به صحنه رفت.

روز آدینه 9 تیر و در بخش فضای باز نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک هم نمایش های ربات های غول پیکر به نویسندگی و کارگردانی حامد زارعان از تهران با مدت زمان 30 دقیقه در ساعت 19، بوسلمه، غول دریاها به نویسندگی شراره طیار و کارگردانی فاطمه بحرینی از آبادان با مدت زمان 15 دقیقه در ساعت 19:30، شیلو به نویسندگی و کارگردانی فرامرز غلامیان از شاهین شهر با مدت زمان 30 دقیقه در ساعت 20 و آذربایجان آیین لری به نویسندگی و کارگردانی اکبر زابح از مرند با مدت زمان 25 دقیقه در ساعت 20:30، در فضای باز مجموعه تئاتر شهر اجرا شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 10 تیر 1402 بروزرسانی: 10 تیر 1402 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 2182

به "گربه نره و روباه مکار اقتباسی نو از پینوکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گربه نره و روباه مکار اقتباسی نو از پینوکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید