کشف 550 میلیون دینار عراقی تقلبی در خانه یک مربی کشتی

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، فرمانده پلیس فرودگاه های کشور از کشف 550 میلیون دینار تقلبی توسط پلیس فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در خانه یک مربی کشتی اطلاع داد.

کشف 550 میلیون دینار عراقی تقلبی در خانه یک مربی کشتی

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد حریق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار حسن مهری با اعلام خبر کشف چند صد میلیون دینار تقلبی توسط پلیس فرودگاه، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: همکاران مستقر در گیت بازرسی پلیس فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) حین بازرسی از مسافران پرواز خروجی آنکارا به یک برگ اسکناس 25 هزار دیناری همراه یکی از مسافران (تقلبی بودن اسکناس) مشکوک شدند.

رئیس پلیس فرودگاه های کشور اضافه نمود: مأموران به منظور آنالیز دقیق تر موضوع با دعوت از کارشناسان و محرز شدن تقلبی بودن ارز همراه مسافر اقدام به بازرسی بار همراه فرد موردنظر و دیگر همراهان وی کردند که منجر به کشف 48 میلیون دینار تقلبی عراقی از آن ها شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه بازپرسی های صورت گرفته از این افراد منجر به شناسایی و دستگیری فروشنده اصلی در شهر تهران شد، ادامه داد: در بازرسی از منزل متهم اصلی که از مربیان کشتی است، 550 میلیون دینار جعلی دیگر نیز کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه ارزش دینار های کشف شده 72 میلیارد ریال است، گفت: در تجزیه و تحلیل اظهارات متهمان که هر سه نفر آن ها مدعی بی اطلاع بودن از تقلبی بودن دینار ها بودند، معین شد این مربی کُشتی هنگام مراجعت از کشور اکوادور به دلیل پایین بودن نرخ دینار در مقایسه با قیمت داخلی اقدام به تهیه دینار ها نموده و پس از مراجعت به تهران به متقاضیان ارز خارجی فروخته است.

به گفته مهری، در حال حاضر متهمان برای آنالیز بیشتر پس از تشکیل پرونده به همراه دینار های تقلبی تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 672

به "کشف 550 میلیون دینار عراقی تقلبی در خانه یک مربی کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 550 میلیون دینار عراقی تقلبی در خانه یک مربی کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید