کره شمالی برای اولین بار در کنفرانس امنیتی مونیخ حضور پیدا می نماید

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ اعلام نمود که سال جاری برای اولین بار نماینده ای از کره شمالی در این اجلاس مهم بین المللی شرکت خواهد نمود.

کره شمالی برای اولین بار در کنفرانس امنیتی مونیخ حضور پیدا می نماید

با تور آلمان اسپانیا از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه اتریشی استاندارد، کره شمالی برای اولین بار در کنفرانس امنیتی مونیخ سال جاری حضور پیدا می نماید.

وولفگانگ ایشینگر، رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ اظهار داشت که انتظار می رود معاون وزیر امور خارجه کره شمالی به عنوان نماینده این کشور در معتبرترین ملاقات کارشناسی بین المللی که در مونیخ و از 14 تا 16 فوریه (25 تا 27 بهمن ماه) برگزار می گردد شرکت کند.

ایشینگر همچنین اظهار داشت که محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان هم در این کنفرانس امنیتی مهم شرکت خواهد نمود. به گفته وی از آمریکا هم علاوه بر وزیر دفاع و وزیر امور خارجه سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا که از مخالفان سرسخت ترامپ هست هم در این نشست شرکت خواهند کرد.

کنفرانس امنیتی مونیخ سال جاری برای پنجاه و ششمین بار برگزار می گردد. تا به حال 18 رئیس جمهور، 12 نخست وزیر و 70 وزیر دفاع و وزیر امور خارجه برای شرکت در این نشست اعلام آمادگی نموده اند.

به گفته ایشینگر وزیر امور خارجه چین هم به نمایندگی از این کشور در این کنفرانس شرکت خواهد نمود.

ایشینگر می خواهد در کنفرانس امنیتی مونیخ سال جاری به بحران های کنونی پرداخته و خط و مشی های مهم سیاست خارجی را توضیح دهد. مسئله فروپاشی غرب هم از موضوعات مهم این نشست خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 663

به "کره شمالی برای اولین بار در کنفرانس امنیتی مونیخ حضور پیدا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کره شمالی برای اولین بار در کنفرانس امنیتی مونیخ حضور پیدا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید