پیولی: احساس می کنم همواره سرمربی میلان بوده ام

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، استفانو پیولی، سرمربی میلان تاکید نمود تیمش می خواهد شکست سنگین برابر آتالانتا را جبران کند.

پیولی: احساس می کنم همواره سرمربی میلان بوده ام

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، میلان در آخرین ملاقات خود در سال 2019 مقابل آتالانتا متحمل شکست سنگینی شده و با پنج گل برابر این تیم مغلوب گردید. استفانو پیولی مدعی شد روسونری تیمی جوان بوده که به دنبال یافتن هویت خود است و آنها می خواهند خاطرات منفی را به فرصت های جدید تبدیل نمایند.

استفانو پیولی گفت: من انتظار یک شرایط بحرانی را داشتم، اما بلافاصله بازیکنانی حاضر به کوشش و یک فضای جمع و جور پیدا کردم. من به کادر فنی خود نیز گفتم که بعد از یک روز، احساس می کنم همواره سرمربی میلان بوده ام.

شکست سنگین در برگامو مقابل آتالانتا؟ میلان یک تیم بسیار جوان بوده و همه مزایا و معایب یک تیم جوان را داراست. بازیکنان هنوز به دنبال یافتن هویت خود هستند و من در حال کوشش برای تعریف این هویت هستم. برگامو یک شکست بزرگ بود، اما ما می خواهیم به شرایط عادی بازگشته و به همه نشان دهیم که میلان آن تیمی نبود که در برگامو مغلوب گردید. ما باید از اشتباهات خود بیاموزیم و بتوانیم زخم را التیام بخشیم، زیرا حتی خاطرات منفی را می توان به فرصت تبدیل کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 525

به "پیولی: احساس می کنم همواره سرمربی میلان بوده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیولی: احساس می کنم همواره سرمربی میلان بوده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید