پیروزی قاطع شهرداری گنبدکاووس مقابل پیام خراسان

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، خبرنگاران/گلستان تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس، عصر امروز در بازی معوقه خود از هفته ششم لیگ برتر بسکتبال، در مقابل پیام مشهد به پیروزی دست یافت.

پیروزی قاطع شهرداری گنبدکاووس مقابل پیام خراسان

در این دیدار که در سالن المپیک شهرستان گنبدکاووس برگزار شد، تیم شهرداری ست اول بازی را با نتیجه 25 به 16 پیروز شد. در ست دوم اگرچه بازیکنان شهرداری در ابتدا امتیازات خوبی کسب کردند، اما پیام خراسان توانست با استفاده از اشتباهات تیم حریف، از شهرداری پیش بیفتد و اختلاف خود را تا اواخر این ست حفظ کند اما خاتمه با تشویق و حمایت هواداران شهرداری، بازیکنان این تیم پیروز به رفع اشتباهات و تقویت انگیزه خود شدند و این ست را نیز با نتیجه 25 به 23 پیروز شدند.

در ست سوم نیز مانند دو ست قبل از تشویق بی امان تماشاگران کاسته نشد و با نتیجه 25 به 17 با پیروزی قاطعانه تیم میهمان به خاتمه رسید.

عظیم جزیده، سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس پس از خاتمه بازی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شاکریم که روز خیلی خوبی داشتیم و تیم ما با تمرکز کافی بازی کرد. در ست دوم تمرکز تیم در بازی از بین رفت اما خوشبختانه بعد از چهار امتیاز، بازگشت خوبی داشتیم.

وی افزود: با توجه به اینکه بعد از 50 روز بدون انجام دادن هیچ بازی تدارکاتی، این نتیجه را کسب کردیم جای امیدواری بسیار دارد.

جزیده بیان کرد: این بازی یک سه هیچ خیلی خوب برای ما بود که نشان داد می توان با داشتن شخصیت بزرگ در تیم، باعث شد که مجموعه والیبال دوستان از بازی ها لذت ببرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 661

به "پیروزی قاطع شهرداری گنبدکاووس مقابل پیام خراسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی قاطع شهرداری گنبدکاووس مقابل پیام خراسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید