پکن ادعای اسلام آباد مبنی بر سوء استفاده از بانوان پاکستانی توسط اتباع چینی را رد کرد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، پکن اظهار داشت: تحقیقات ما نشان می دهد که اتباع چینی به بهانه ازدواج بانوان پاکستانی را وادار به کارهای غیر اخلاقی نکرده اند و اخبار منتشر شده شایعه است.

پکن ادعای اسلام آباد مبنی بر سوء استفاده از بانوان پاکستانی توسط اتباع چینی را رد کرد

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از داون نیوز، دولت پکن اظهار داشت خبر منتشر شده در رسانه ها مبنی بر سوء استفاده اتباع چینی از بانوان پاکستانی و استفاده های غیر اخلاقی از آنها صحت ندارد.

در بیانیه دولت پکن آمده است: چین و پاکستان روابط خوبی دارند و اگر معین گردد که اتباع چینی دست به چنین جنایتی زده اند ما از رای دادگاه پاکستان حمایت خواهیم کرد.

پکن از سفیر خود در اسلام آباد خواست ضمن ارتباط دریافت با مقامات این کشور پرونده مربوط به اتباع چینی را با جدیت پیگیری نموده و در صورت صحت خبر راستا مجازات آنها را هموار کند.

دولت چین اظهار داشته است: ما اهمیت زیادی برای ارتباط با پاکستان قائل هستیم و از این رو حاضریم در صورت موافقت دولتمردان پاکستانی کارگروه ویژه و مشترکی برای آنالیز این پرونده تشکیل دهیم.

پکن معتقد است بعضی رسانه ها در تلاشند روابط خوب میان پاکستان و چین را خدشه دار نمایند و به همین دلیل اقدام به نشر اکاذیب و شایعات می نمایند.

طی روزهای اخیر رسانه های پاکستانی اعلام نموده بودند: نیروهای امنیتی این کشور پیروز به انهدام یک باند از اتباع چینی شده اند که ضمن ازدواج به بانوان پاکستانی آنها را به خاک پکن منتقل نموده و از آنها سو استفاده می نمایند.

بعضی از رسانه ها تصریح نموده بودند: بانوان پاکستانی توسط اتباع چینی مجبور به فروش اعضا می شوند.

چین و پاکستان همکاری مالی گسترده ای دارند و دولت آمریکا یکی از مخالفان جدی گسترش روابط میان چین و پاکستان است.

.

با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید.
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 تیر 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 116

به "پکن ادعای اسلام آباد مبنی بر سوء استفاده از بانوان پاکستانی توسط اتباع چینی را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پکن ادعای اسلام آباد مبنی بر سوء استفاده از بانوان پاکستانی توسط اتباع چینی را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید