پلمب 2582 واحد صنفی متخلف در گیلان

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، خبرنگاران/گیلان رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان از پلمب 2582 واحد صنفی متخلف از ابتدای امسال تا به امروز در سطح استان اطلاع داد.

پلمب 2582 واحد صنفی متخلف در گیلان

سرهنگ سیدمهدی نجفی پور در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی در سطح اماکن عمومی و اصناف، جلوگیری از بروز تخلفات و جرائم صنفی، ساماندهی صنوف، پاکسازی اماکن آلوده و ایجاد امنیت پایدار، طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی و اماکن عمومی در سطح استان از ابتدای امسال به مرحله اجرا در آمد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در این مدت از 48 هزار و 218 واحد صنفی بازدید به عمل آوردند، اضافه کرد: از 7380 واحد تعهد و برای 6158 واحد اخطار صادر شد.

وی با اعلام اینکه 2582 واحد متخلف طبق ماده 27 و 28 قانون نظام صنفی پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد، گفت: عدم رعایت قوانین و مقررات ابلاغی از سوی اتحادیه صنفی علت عمده پلمب واحدهای متخلف بوده است.

سرهنگ نجفی پور با تقدیر از واحدهای صنفی که قوانین و ضوابط قانونی را رعایت می نمایند، اظهار داشت: اجرای طرح های امنیت اجتماعی و اخلاقی در صنوف به منظور ایجاد فضایی امن برای شهروندان و اصناف است.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان در خاتمه با اشاره به اینکه صاحبان صنوف متخلف نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند از مردم خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی و اماکن عمومی، مراتب را به مرکز فوریت های 110 پلیس گزارش نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1041

به "پلمب 2582 واحد صنفی متخلف در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب 2582 واحد صنفی متخلف در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید