پرسپولیس؛ خلیلی برکنار شد، پیروانی آمد ، دلایل از زبان انصاری فرد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در مورد دلایل برکناری محسن خلیلی از مدیریت تیم پرسپولیس و جایگزین شدن افشین پیروانی در این مسئولیت شرح داد.

پرسپولیس؛ خلیلی برکنار شد، پیروانی آمد ، دلایل از زبان انصاری فرد

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، محمد حسن انصاریفرد درباره جدایی ناگهانی محسن خلیلی از مدیریت تیم و حضور افشین پیروانی گفت: بسیاری از افراد روی پیروانی نظر داشتند و از او به عنوان مدیری که به امور مختلف تیم تسلط دارد یاد می نمایند.

وی اضافه کرد: چهارشنبه 24 مهر، پس از این که موضوع را با آقای خلیلی در میان گذاشتیم، از پیروانی و کالدرون دعوت کردیم به باشگاه بیایند و معرفی و صحبت ها درباره انجام کارها صورت گرفت. البته، امروز هم برای معارفه و شروع به کار پیروانی به عنوان مدیر تیم، در تمرین تیم حضور خواهیم داشت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره انتخاب پیروانی اضافه کرد: او نشان داد در کار خود یکی از بهترین ها است. بعد از محمود خوردبین، بسیاری از افراد روی پیروانی نظر داشتند و از او به عنوان مدیری که به امور مختلف تیم تسلط دارد، یاد می کردند. به هرحال افشین پیروانی در زمره برترین های تاریخ پرسپولیس از نظر تعداد بازی و کاپیتانی است و به واسطه سال ها حضور در تیم به عنوان کاپیتان، سرمربی، مربی و مدیر تیم و سال ها حضور در تیم ملی تجربیات گران بهایی دارد و به واسطه تحصیلات عالیه تا مقطع دکترا و مدیریت قوی می توانند به تیم یاری کند.

انصاریفرد گفت: ما در این زمینه با کالدرون و پیروانی جلساتی داشتیم. بنده صحبت هایی درباره این تغییرات داشتم و ضمن معرفی سوابق مدیر جدید تیم در جلسه معارفه هم گفتم که مسایل فنی صفر تا صد با آقای کالدرون است و نظم و انضباط و برنامه ریزی در حوزه اختیارات مدیر تیم خواهد بود. تردیدی نیست، با همدلی و اتحاد میان مجموعه تیم و حمایت هوداران و پیشکسوتان عزیز می توان روزهای خوب را تکرار کرد. آقای کالدورن هم نگاه مثبت به موضوع داشته و تاکید داشت پرسپولیس تیم و نام بزرگی است و همه ما موظف هستیم با اتحاد و همدلی و سخت کوشی بهترین عملکرد ممکن را داشته و انتظارات را برآورده کنیم.

انصاریفرد در ادامه گفت: همچنین درباره این تغییرات با اعضای هیات مدیره نیز صحبت کردم. می دانیم که طرفداران هم از دوران حضور پیروانی در تیم و کوشش های وی خاطرات خوبی دارد. طرفداران با حمایت خود از تیم و کادر فنی می توانند شرایطی را فراهم نمایند که پرسپولیس به صدر بازگردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 418

به "پرسپولیس؛ خلیلی برکنار شد، پیروانی آمد ، دلایل از زبان انصاری فرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس؛ خلیلی برکنار شد، پیروانی آمد ، دلایل از زبان انصاری فرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید