وقوع 3 تصادف با 20 مصدوم و 2 کشته در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از سه فقره تصادف با 20 مصدوم و 2 فوتی در جاده های مواصلاتی این استان خبر داد.

وقوع 3 تصادف با 20 مصدوم و 2 کشته در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرنگاران منطقه کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اورژانس استان، جلال پوران فرد با بیان اینکه هر سه تصادف در فاصله زمانی 3 ساعت امروز جمعه، 30 فروردین 98 از ساعت 14 و8 دقیقه تا 15 و 13 دقیقه به وقوع پیوست، گفت: متأسفانه 2 نفر کشته و 20 نفر به بیمارستان های استان انتقال داده شدند.

وی که خود نیز همدوش امدادگران اورژانس خدمات رسانی می کرد مرگبارترین تصادف امروز را تصادف یک دستگاه خودروی 405 با پژو پارس در محور یاسوج به بابامیدان در نزدیک تونل گلزردون اعلام و اظهارکرد: این تصادف 11 مصدوم در پی داشت که متأسفانه یک مصدوم قبل از رسیدن تکنسین جان باخته بود و یک مصدوم این حادثه با وجود تلاش کادر پزشکی در بیمارستان جان خود را از دست داد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این تصادف 5 خودروی آمبولانس و یک بالگرد اورژانس در همان دقایق اولیه در صحنه حضور یافتند و به مصدومان امداد رسانی کرد.

پوران فرد با بیان اینکه تصادف دو خودروی پژو 405 در ساعت 15و 23 دقیقه روز جمعه در روستایغضنفرخانی کاکان بویراحمد با 5 مصدوم به اورژانس گزارش شد، ادامه داد: در ساعت 14و 8 دقیقه واژگونی خودروی پژ و405 نرسیده به سرفاریاب را داشتیم که نیز 6 مصدوم در پی داشت.

وی افزود: تمام مصدومان این سه فقره تصادف به مراکز درمانی انتقال داد شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 تیر 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 118

به "وقوع 3 تصادف با 20 مصدوم و 2 کشته در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقوع 3 تصادف با 20 مصدوم و 2 کشته در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید