واکنش های تاسف بار به سرقت گردنبند علی دایی ؛ زامبی های درون ما!

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، به گزارش خبرنگاران، پرافتخارترین فوتبالیست دنیا در مجامع بین المللی که به عنوان شناسنامه فوتبال ایران هم شناخته می گردد آخر هفته بدی را سپری کرد. او با دخترش نورا در زعفرانیه بود که مورد هجوم زورگیران قرار می گیرد و گردنبند 80 میلیونی او به سرقت می رود. شکایتی هم در رابطه با این اتفاق تنظیم شده است. دایی می گوید اگر دخترش نورا نبود بهتر و راحت تر می توانست با زورگیران گلاویز گردد.

واکنش های تاسف بار به سرقت گردنبند علی دایی ؛ زامبی های درون ما!

دایی چند سال پیش نیز مورد مشابهی را تجربه نموده بود و زورگیران اقدام به سرقت زنجیر طلای او کردند و اتفاقا در آن اتفاق باز هم دختر کوچکش همراه بود. البته سارقان در آن مورد پیروز نشدند.

در ماجرای تصادف علی دایی که منجر به بستری شدنش در بیمارستان شد نیز باز هم سارقان کم نگذاشتند و بعضی از اموال ارزشمند او را از درون خودروی پرادوی او به سرقت بردند.

سال ها پیش نیز وقتی هنوز ستاره بوندسلیگا بود دو فرد مسلح قصد ربودن خودش و اخاذی 100 هزار دلاری از خانواده اش را داشتند که البته این یکی هم خوشبختانه به جایی نرسید.

اما از همین چند روز پیش که گردنبند گران قیمت علی دایی در زعفرانیه به سرقت رفت واکنش های عجیب و تاسف برانگیزی در فضای مجازی در رابطه با این اتفاق راه افتاده است که بیشتر همذات پنداری جماعت زیادی از ایرانیان را با زورگیرها نشان می دهد! آنها نه تنها بابت اتفاقی که برای آقای گل دنیا اتفاق افتاده ناراحت نیستند بلکه حق را به زورگیران می دهند که در چنین شرایط بد اقتصادی اقدام به سرقت از افراد متمول جامعه از جمله دایی نمایند. کافی است بخشی از واکنش ها را مرور کنیم. بعضی از واکنش ها ناشی از شرایط بد اقتصادی خود مردم است. و چون وضع اقتصادی خودشان بد است پس اگر به یک آدم ثروتمند دستبرد بزنند خیلی هم خوب و پسندیده است!

یه تشکری هم بکنیم از اون سارقی که گردنبند علی دایی را دزدید. دستش درد نکنه.نمیشه که یکی مثل اون پولش از پارو بالا بره یکی هم مثل ما بیکار و بیعار و بیچاره...

حجم زیادی از کامنت های مجازی هم به تمسخر تکیه کلام های علی دایی برمی گردد؛ این یک نمونه از کوه اظهارنظرهای سخیف درباره حادثه ای است که برای دایی اتفاق افتاده:

دایی 24 ساعته پشت سر هم دارن میگه گلدنبندمو دزدین .

حجم بسیار زیادی از اظهارنظرها نیز مربوط به این می گردد که دایی پول زیادی دارد و این گردنبند در ثروت او هیچ چیز حساب نمی گردد.

خبرنگار عزیز دیروز زنجیر علی دایی رو زدن، امروز رفته یکی دیگه خریده انداخته!!!

لازم نیس انقد رو علی دایی ها زوم باشید.

یکمم از مردم معمولی که اگه چیزی ازش بزنن دیگه باید با اون خدافظی کنه، بنویسید !!!

بسیاری نیز واکنش های غیرمنطقی دیگری نسبت به اتفاق اتفاق افتاده دارند:

در این روزها هیچ چیز زیباتر از زمین خوردن علی دایی با 120 کیلو وزن و دو متر قد به دست سارقان آن هم جلوی بچش نیست.

و البته معین هم نیست که زمین خوردن یک پدر جلوی دخترش چه زیبایی قابل توجهی می تواند داشته باشد.

بعضی نیز فوتبال را به سرقت از علی دایی نسبت می دهند:

آقای دایی آدم بالاخره باید تاوان کارهاشو یه جایی پس بده، اون روزی که آقام #علی-کریمی رو از تیم ملی خط زدی باید میدونستی یه روزی یه جایی باید تاوان بدی.

کاربر دیگری نوشته: سرقت از علی دایی توو روز روشن رو دیدید؟خواستم به قشر مرفه بگم خوشبختانه همچین بلایایی در انتظار شما هم هست.

بسیاری از کاربران نیز می گویند چون اموال خودشان سرقت رفته و کسی پیگیری ننموده چرا سرقت گردنبند علی دایی را مورد توجه قرار می دهند.

بعضی دیگر نیز باقی سارقان شهر را تشویق به سرقت می نمایند: از صنف محترم دزدان عزیز

تقاضا دارم

زین پس بجای دزدی ازافراد ضعیف و معمولی به دزدی ازهنرمندان وسلبریتیهاو ورزشکاران بپردازند که هم افراد ناتوان آسیب نبینند و هم عاقبت به خیر بشن

یک کاربر نوشته: تصور اینکه با این همه زامبی هموطنیم وحشتناکه. واقعا از اینکه گردنبند علی دایی رو به اون شکل و جلوی چشم بچه کوچیکش دزدیدن راضی و خوشحالید؟ ننگ به همه شما

حجم زیاد دیگری از کامنت ها نیز به اظهار تاسف در رابطه با رضایت بسیاری از مردم از سرقت گردنبند علی دایی مربوط می گردد، کامنت هایی که همچنان ادامه دارد تا به قول آن کاربر از اینکه با این تعداد زامبی هموطن هستیم وحشت کنیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1217

به "واکنش های تاسف بار به سرقت گردنبند علی دایی ؛ زامبی های درون ما!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش های تاسف بار به سرقت گردنبند علی دایی ؛ زامبی های درون ما!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید