همه چیز درباره سریال دودکش 2

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، پخش تیزر تبلیغاتی سریال دودکش 2 از تلویزیون خبر از پخش این سریال را می دهد. با توجه به گفته های دست اندرکاران سریال، قرار است دودکش 2 پس از به خاتمه رسیدن سریال زیرخاکی 2 روانه آنتن شبکه یک گردد. سریال دودکش 2 به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی ساخته شده و محصول سال 99 و 1400 است.

همه چیز درباره سریال دودکش 2

به گزارش خبرنگاران، دودکش 2 مجموعه ای با ژانر کمدی-اجتماعی است. عوامل ساخت این سریال گفته اند که محبوبیت داستان های خانواده مشتاق در سریال های دودکش 1 و پادری، باعث شده به فکر ساختن سری سوم دودکش بیفتند. هومن برق نورد، بهنام تشکر و امیرحسین رستمی از جمله بازیگران اصلی سریال هستند.

گفته می گردد مجموعه دودکش 2 هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می گردد. ساعت 2 بامداد / 8:30 صبح / و 15:15 بعدازظهر روز بعد هم تکرار سریال است.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

جزییات دودکش 2

در خلاصه داستان سریال آمده است که خانواده فیروز مشتاق که بی قیف و قپی به سفری رفته اند، در راه بازگشت به تهران با دختری همسفر می شوند که از نظر بهروز، نیمه گمشده قلمداد می گردد و این، شروعی برای فرو رفتن خانواده در آمپاس است!.

بماند که با آنچه از نصرت و شرایط نوش مشهود به نظر می رسد، بستر قمپزش گسترده تر از قبل شده است و با عقبه ای که از آنان سراغ داریم، ماجرا هایی شروع می شوند که بی هیچ شائبه ای در زندگی همه و بویژه کسانی که پا به قالیشویی می گذارند، تاثیرگذار هستند!.

تصویربرداری سری دوم مجموعه دودکش از بهمن ماه 99 شروع شد. درحالی که قرار بود سریال دودکش 2 در کنداکتور ماه رمضان قرار گیرد، اما به علت اوج گیری کرونا تصویربرداری این سریال به طور موقت متوقف شد.

اوایل اردیبهشت ماه سیما تیرانداز، بازیگر دودکش 2 با انتشار تصویری در اینستاگرام از تصویربرداری مجدد این سریال اطلاع داد. او با انتشار تصویری از خود، هومن برق نورد، الهام اخوان، امیرحسین رستمی و برزو نیک نژاد در پشت صحنه سریال دودکش 2 نوشت: ما دودکشی ها در یک قاب… ما دوستتون داریم، شما چی؟

گفته شده که اغلب سکانس های سریال در شمال شرق تهران و منطقه بلوار ارتش تصویربرداری شده است.

برزو نیک نژاد، نویسنده و کارگردان سریال دودکش 2 درباره حضور بازیگران قدیمی و اضافه شدن بازیگران نو گفته است: آن گروه قدیمی حضور دارند، اما بازیگران نو هم به تناوب قصه و اتفاقات، اضافه خواهند شد.

علاوه بر حضور بازیگران اصلی این سریال که عبارتنداز بهنام تشکر، هومن برق نورد، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو و یاس نوروزی، به تازگی الهام اخوان هم به گروه این بازیگران اضافه شده است.

در فصل های گذشته سریال چه گذشت

فصل اول دودکش براساس اعلام شبکه یک از سریال های پرمخاطب این شبکه بوده است. فصل اول دودکش ماه رمضان سال 92 روی آنتن رفت و در سال 1395 هم ادامه ای بر این سریال با نام پادری به کارگردانی محمدحسین لطیفی ساخته شد.

این مجموعه زندگی افرادی را در قالب طنز به تصویر می کشید که با مسائل اقتصادی و دیگر درگیری های زندگیشان، دست و پنجه نرم می کردند. از جمله این افراد، امثال فیروز بودند که به خدا توکل می نمایند و دست روی زانو گذاشته، از جای برمی خیزند.

از سوی دیگر افرادی، چون نصرت، برادر همسر او، هستند که نگاه شان را به دستان دیگران می دوزند. او ترجیح می دهد زندگی را با یاری و قرض از دیگران پیش ببرد و خودش کاری نکند.

براساس داستان سریال دودکش، فیروز مرد خانواده دوست و زحمت کشی است که به همراه خانواده و آشنایانش، یک قالی شویی را اداره می نماید؛ اما با پلمپ شدن درب محل کار و زندگی او به وسیله مأموران شهرداری، دردسرهایش دوچندان می گردد.

البته تکرار مجموعه دودکش از سه شنبه 4 خرداد امسال شروع شده است. این سریال هرشب ساعت 22 در شبکه دیدن پخش می گردد. طبق گزارش رسانه ها، پخش این مجموعه تا شروع فصل دوم مجموعه ادامه خواهد داشت و بدین ترتیب دو فصل این مجموعه به صورت متوالی از شبکه دیدن پخش می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1657

به "همه چیز درباره سریال دودکش 2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره سریال دودکش 2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید