هفته یازدهم لیگ برتر والیبال؛ حسینی: صلواتی والیبال بازی می کنیم، چرا داوران را جریمه نمی نمایند؟

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، کاپیتان تیم شهرداری تبریز با اعتراض به وضعیت داوری دیدار تیمش مقابل سایپا گفت: چرا داوران را برای اشتباهاتشان جریمه نمی نمایند؟

هفته یازدهم لیگ برتر والیبال؛ حسینی: صلواتی والیبال بازی می کنیم، چرا داوران را جریمه نمی نمایند؟

به گزارش ، امیر حسینی، کاپیتان تیم والیبال شهرداری تبریز درباره دیدار تیمش مقابل سایپا و قبول شکست مقابل این تیم گفت: تیم شهرداری تبریز از نظر مالی در وضعیت خوبی نیست. این تیم پول ندارد و چند بازیکن جوان با تمام توان و انگیزه فقط برای خوشحال کردن مردم تبریز در این تیم بازی می نمایند اما این دلیل نمی گردد که داوران در هر مسابقه با داوری های بد خود سر تیم ما را در اصطلاح ببُرند و حق را ناحق نمایند.

وی ادامه داد: در پوئن های حساس خطاهای تیم حریف ما گرفته نمی گردد. من نمی گویم این اشتباهات داوری عمدی است، اما چند بار باید این اتفاق در یک بازی رخ بدهد؟!

حسینی درباره تذکری که داور بازی به او در مسابقه داد، گفت: من نزدیک به 30 سال است که والیبال بازی می کنم و قوانین داوری را کاملا بلدم و کلاس های داوری را نیز شرکت نموده ام. قوانین داوری به اشتباه اجرا می شد و من به این قوانین اعتراض کردم. پنجه دو ضرب خطا است چرا داور این خطا را نمی گیرد؟ ویدئو چک هم که وجود ندارد!

بازیکن تیم شهرداری تبریز با اشاره به اینکه کوشش های تیمش بی ثمر مانده است ، اضافه کرد: هر تیمی که قصد دارد از بحران خارج گردد مقابل ما به دنبال این هدف است و سر تیم ما هم که به راحتی بریده می گردد. بازیکنان جوان تیم ما کوشش می نمایند، عرق می ریزند اما این حقشان نیست.

بازیکن با تجربه تیم شهرداری تبریز که سابقه چندین سال پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد، خاطر نشان کرد: باور کنید برای من این مسائل اهمیت زیادی ندارد. من سال ها والیبال بازی کردم، 14 بار قهرمانی لیگ ایران را تجربه کردم. اما واقعا این برخورد با بازیکنانی که سال های اول حضورشان در این رشته است، صحیح نیست.

وی در اداه اضافه کرد: باشگاه هم نمی تواند اعتراضی به فدراسیون کند زیرا اعتراض ما تاثیری ندارد. وقتی بازیکن را برای یک جمله جریمه می نمایند چه انتظاری می توان داشت. چرا داور را برای اشتباهاتش جریمه نمی نمایند؟ چه فرقی می نماید بین بازیکن و داور. همه داریم صلواتی برای رضای خدا والیبال بازی می کنیم. پس پولی نمیگیریم. اگر قرار است بازیکن را جریمه کنید داور را هم برای خطاهایش جریمه کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 42

به "هفته یازدهم لیگ برتر والیبال؛ حسینی: صلواتی والیبال بازی می کنیم، چرا داوران را جریمه نمی نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته یازدهم لیگ برتر والیبال؛ حسینی: صلواتی والیبال بازی می کنیم، چرا داوران را جریمه نمی نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید