نگاه رئیس و دبیر فدراسیون به تیم ملی فوتسال را مثبت دیدم

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سیدمحمد ناظم الشریعه در ابتدا گفت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی لیگ قرار داریم با پرهیزکار، رییس کمیته فوتسال جهت ایجاد یک برنامه مدون، بسیار خوب و هماهنگ عمل کردیم. تورنمنت ها و بازی های محبت آمیز ای که می تواند برای ما مفید باشد را تعیین کردیم و در باره تاریخ اردوها نیز به جمع بندی رسیدیم.

نگاه رئیس و دبیر فدراسیون به تیم ملی فوتسال را مثبت دیدم

وی ادامه داد: به همین منظور به همراه پرهیزکار امروز نشست بسیار خوبی با سرپرست دبیرکلی داشتیم. ایشان را بسیار مثبت دیدم و مانند عزیزی خادم نگاه کاملاً حمایتی نسبت به رشته فوتسال دارد. قنبرزاده تاکید زیادی بر لزوم حفظ شخصیت فوتسال و کوشش برای حمایت همه جانبه از این تیم در زمان به جامانده تا شروع مسابقات جام جهانی داشت. به نظرم خروجی این جلسه بسیار مثبت بود.

وی اضافه کرد: پس از این نشست جلسه ای با حضور حیدریان و پطروس در دفتر رییس کمیته فوتسال داشتیم. ضمن اینکه به وسیله تماس تلفنی نیز با دوران ارتباط برقرار کردیم تا اردوهای هدفمندمان را طبق تورنمنت هایی که برگزاری آنها به زودی نهایی می گردد، پس از بهتر شدن شرایط کرونا شروع کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1555

به "نگاه رئیس و دبیر فدراسیون به تیم ملی فوتسال را مثبت دیدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاه رئیس و دبیر فدراسیون به تیم ملی فوتسال را مثبت دیدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید