نتیجه مثبت داروی اکتمرا روی بیمار کرونایی ، دارو برای تمامی بیماران قابل استفاده نیست

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، رئیس بیمارستان عیسی بن مریم اصفهان گفت: یکی از بیماران کرونایی پیش از تجویز داروی اکتمرا شرایط بسیار وخیم و ناامیدکننده ای داشت اما پس از تجویز دارو فرایند درمانی او به خوبی طی شد و اکنون شرایط بیمار در حالت خوبی قرار گرفته است.

نتیجه مثبت داروی اکتمرا روی بیمار کرونایی ، دارو برای تمامی بیماران قابل استفاده نیست

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، امین رضا طباطبایی چهارشنبه 21 اسفند پیرامون تست دارو اکتمرا بر روی بیمار مبتلا به ویروس کرونا گفت: این دارو برای یک بیمار بدحال توسط یکی از متخصصین بیمارستان تجویز شد، دارو بر روی این بیمار نتیجه خوبی داشت، اما در بحث پزشکی نمی گردد محکم گفت که این دارو برای تمام بیماران نتیجه بخش است.

رئیس بیمارستان عیسی بن مریم اصفهان در مورد فرایند تجویز این دارو در اصفهان ادامه داد: یکی از همکاران متخصص ما با تکیه بر مقالات موجود از کشور چین درخواست تزریق این دارو را داشت، ما نیز این دارو تهیه کردیم و خداراشکر فرایند طول درمان بر روی بیمار به خوبی طی شد.

وی در مورد شرایط بیمار ادامه داد: این بیمار پیش از تجویز این دارو شرایط بسیار وخیم و ناامیدکننده داشت اما پس از تجویز دارو فرایند درمانی او به خوبی طی شد و اکنون شرایط بیمار در حالت خوبی واقع شده است.

طباطبایی توضیح داد: این دارو پیش از این نیز در بازار موجود بود و در مورد تقویت سیستم ایمنی بدن توسط پزشکان تجویز می شد، ما با توجه به مقالات که به خصوص در کشور چین وجود داشت برای اولین بار این دارو را در مورد بیماران کرونا تجویز کردیم و جواب گرفتیم، این دارو بر روی هر بیماری قابل استفاده نیست و با توجه به شرایط بیمار تجویز می گردد.

رئیس بیمارستان عیسی بن مریم اصفهان در مورد تعداد بیمارهای که این دارو برای آنها تجویز شده است، اضافه نمود: ما این دارو را صرفاً بر روی یک بیمار تست کردم و در حال انتظار هستیم که ببینیم شرایط این بیمار چه خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 786

به "نتیجه مثبت داروی اکتمرا روی بیمار کرونایی ، دارو برای تمامی بیماران قابل استفاده نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه مثبت داروی اکتمرا روی بیمار کرونایی ، دارو برای تمامی بیماران قابل استفاده نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید