مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات های ضدعفونی کننده چین تا تکنیک بچه ها قرنطینه شده چینی برای دور زدن تکالیف درسی

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، انتخاب هر روز رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات های ضدعفونی کننده چین تا تکنیک بچه ها قرنطینه شده چینی برای دور زدن تکالیف درسی

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

این روزها، ربات های ضدعفونی نماینده چین در بیمارستان ها، خیابانها و تقریبا در هر جایی که کاربردی داشته باشند دیده می شوند. ربات های ضدعفونی نماینده در کنار ربات های تحویل غذا و رباتهای پرستار نقشی مهم در تامین سلامت افراد ایفا می نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

با وجود همه افت و خیزهای ناشی از شیوع کرونا، قرار است شرکت سامسونگ به عنوان غول فناوری کره جنوبی در تاریخ 16 مارس برابر با 26 اسفندماه از گوشی گلکسی M21 در هند رونمایی کند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اخیرا شرکت علی بابا که به عنوان یکی از غول های فناوری چین شناخته می گردد مدعی شده است که سیستم هوش مصنوعی جدید این شرکت می تواند کرونا را در 20 ثانیه و با دقت 96 درصدی تشخیص دهد. خبری که به سرعت در تیتر رسانه های فناوری جای گرفت. اما اساسا این تکنولوژی تا چه حد کاربردی است؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از محققان یکی از دانشگاه های برتر چین روباتی را طراحی کردند که به گفته آنها می تواند در نجات جان افراد در خط مقدم درمانهای پزسکی ایفای نقش کند. به گفته این تیم، ربات مذکور می تواند ریسک نزدیک شدن کادر درمانی به بیمار کرونایی را کاهش دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بچه های قرنطینه شده در ووهان روشی درخشان برای فرار از تکالیف مدرسه پیدا نموده اند. آنها برای دور زدن تکالیف خود، اپلیکیشنی که تکالیف مدرسه را منتشر می کرد، با راهکاری جالب از دسترس خارج کردند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 778

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات های ضدعفونی کننده چین تا تکنیک بچه ها قرنطینه شده چینی برای دور زدن تکالیف درسی" امتیاز دهید

1 کاربر به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات های ضدعفونی کننده چین تا تکنیک بچه ها قرنطینه شده چینی برای دور زدن تکالیف درسی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات های ضدعفونی کننده چین تا تکنیک بچه ها قرنطینه شده چینی برای دور زدن تکالیف درسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید