مهدی هاشمی نسب: چرا تیم های سرشناس و میزبان ها امتیازات ویژه ای دارند؟، اشتباهات داوری ما را خسته نموده است

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، مهدی هاشمی نسب، مربی تیم فوتبال نساجی گفت: اشتباهات داوری ما را خسته نموده و از داوران خواهش می کنیم با دقت بیشتری سوت بزنند تا اینقدر حق تیم هایی مثل نساجی پایمال نشود.

مهدی هاشمی نسب: چرا تیم های سرشناس و میزبان ها امتیازات ویژه ای دارند؟، اشتباهات داوری ما را خسته نموده است

سیدمهدی هاشمی نسب در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد داوری بازی سپاهان - نساجی و پنالتی بحث برانگیز که به سود میزبان گرفته شد، گفت: این تنها مسابقه ای نبود که ما بابت اشتباهات داوری ضرر کردیم و در چند بازی دیگر هم با چنین وضعیتی روبرو شدیم. شاید تیم های پرمهره یا تیم هایی که وضعیت مالی و امکانات بسیار خوبی دارند زیاد بابت این اشتباهات دچار مشکل نشوند، ولی ما تیمی هستیم که تازه به لیگ برتر آمده است و بضاعت کمی داریم. با همین شرایط اما در زمین مسابقه می جنگیم و با چنگ و دندان دنبال همین تک امتیازها هستیم که متأسفاته با اشتباهات داوری به هدف مان نمی رسیم.

اشتباهات داوری ما را خسته نموده است.، وی با بیان این جمله ادامه داد: داور برای سپاهان پنالتی گرفت و کارشناسان هم نظرشان را دادند، اما سؤال من این است که چرا 30 ثانیه بعد پنالتی ما را نگرفت؟ مچ پای بازیکن ما تا مرز شکستگی پیش رفت، اما داور خطا نگرفت! چرا داور باید به بازیکنان ما اخطار بی مورد بدهد تا آنها را دست به عصا کند؟ ما می جنگیم، ولی متأسفانه این اشتباهات آزاردهنده است. از داوران خواهش می کنیم دقت نمایند تا اینقدر حق تیم هایی مثل نساجی پایمال نگردد.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران همچنین خاطر نشان کرد: چرا در فوتبال ما تیم های سرشناس و میزبان ها، امتیازات ویژه ای دارند؟ چرا همه خطاهای 50-50 به سود آنها اعلام می گردد؟ چرا اکثر سوت ها به سود آنهاست؟ داوران نباید به نام تیم ها یا میزبان بودن شان توجه نمایند و تحت تأثیر قرار بگیرند.

هاشمی نسب در سرانجام توضیح داد: ما نباید با این اتفاقات باعث شویم تا آنهایی که در فوتبال از جیب خودشان هزینه می نمایند، فراری شوند. بازیکنان ما با چنگ و دندان می جنگند، ولی یک اشتباه تیم را بیچاره می نماید. آیا ما هم باید در کنار زمین داد و بیداد کنیم تا داوری ها به سودمان باشد؟!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1397 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 3

به "مهدی هاشمی نسب: چرا تیم های سرشناس و میزبان ها امتیازات ویژه ای دارند؟، اشتباهات داوری ما را خسته نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی هاشمی نسب: چرا تیم های سرشناس و میزبان ها امتیازات ویژه ای دارند؟، اشتباهات داوری ما را خسته نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید