ممنوعیت همکاری دفاتر مسافرتی با اشخاص حقیقی و حقوقی فاقد مجوز در آذربایجان شرقی

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از ابلاغ بخشنامه ای به دفاتر خدمات مسافرتی استان مبنی بر ممنوعیت همکاری با اشخاص حقیقی و حقوقی فاقد مجوز در مورد گارانتی هتل و اجرای تورهای نوروز 99 اطلاع داد.

ممنوعیت همکاری دفاتر مسافرتی با اشخاص حقیقی و حقوقی فاقد مجوز در آذربایجان شرقی

اگر علاقمند به سفر با بهترین سفر به کانادا در بهار هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده ضمن اعلام این خبر، گفت: با توجه به مشاهده تخلف بعضی افراد حقیقی و حقوقی بدون مجوز بند ب مبنی بر اقدام به تعریف تور و گارانتی هتل در کشورهای دیگر، تمامی دفاتر خدمات مسافرتی باید بر این امر نظارت داشته و از هرگونه همکاری با افراد مذکور بپرهیزند.

او در ادامه با تأکید بر اینکه رؤیت مجوز توسط دفاتر هنگام عقد همکاری با افراد برگزارکننده تور الزامی است، ادامه داد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف توسط دفاتر مسافرتی استان، اقدامات قضایی علیه دفاتر متخلف و افراد برگزارکننده انجام خواهد شد.

حمزه زاده در انتها تأکید کرد: با دفاتر متخلف در پرونده های اخیر به طور جد برخورد و مجوز فعالیت آن ها تعلیق شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 638

به "ممنوعیت همکاری دفاتر مسافرتی با اشخاص حقیقی و حقوقی فاقد مجوز در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت همکاری دفاتر مسافرتی با اشخاص حقیقی و حقوقی فاقد مجوز در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید