معرفی جانشین تیلور در تیم ملی کشتی آمریکا ، دیوید به قزاقستان نرسید

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، دیوید تیلور مهمترین کشتی آمریکا برای ایرانی ها است. او دو بار حسن یزدانی را شکست داده و حالا باید این بار مسابقات جهانی را به دلیل مصدومیت از قاب تلویزیون ببیند.

معرفی جانشین تیلور در تیم ملی کشتی آمریکا ، دیوید به قزاقستان نرسید

4 کشتی گیر تیم آمریکا برای حضور در رقابت های دنیای و گزینشی المپیک در قزاقستان تعیین شدند. با برگزاری مسابقات نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در رقابت های دنیای و گزینشی المپیک در قزاقستان کشتی گیران برتر چهار وزن معرفی گردیدند. در وزن 86 کیلوگرم که شاید مهمترین وزن آمریکا برای ایران باشد، پاتریک داونی بدون برگزاری انتخابی معرفی گردید.

در حالی که به نظر می رسید مصدومیت دیوید تیلور یک بازی رسانه ای از سوی آمریکایی ها باشد و حتی مدیر فنی این تیم هم اعلام نموده بود وضعیت مصدومیت تیلور چندان جدی نیست و ممکن است که او به قهرمانی دنیا در قزاقستان برسد اما حالا به طور رسمی کادر فنی آمریکا پاتریک داونی را به عنوان نفر اول وزن 86 کیلوگرم معرفی کرد تا تیلور به طور رسمی از ترکیب تیم ملی کنار برود.

قرار است به همین زودی ها تیلور جراحی کند که شاید اگر این جراحی احتیاج باشد و به مرحله اجرا برسد، این نگرانی برای آمریکا پیش بیاید که این کشتی گیر خوش تکنیک حتی به بازی های المپیک هم نرسد.

در وزن 65 کیلوگرم زاین رترفورد، در وزن 92 کیلوگرم جی دن کاکس و در وزن 125 کیلوگرم نیک گویازدوفسکی با غلبه بر حریفان خود به عضویت تیم کشتی آزاد آمریکا برای حضور در رقابت های دنیای قزاقستان درآمدند.

رقابت های انتخابی دیگر اوزان بین توماس گیلمان و داتون فیکس در وزن 57 کیلوگرم، تیلور گراف و جو کلون در وزن 61 کیلوگرم، جیمز گرین و ریان دیکن در وزن 70 کیلوگرم، ایسایا مارتینز و جردن باروز در وزن 74 کیلوگرم و کوین گادسون و کایل اسنایدر در وزن 97 کیلوگرم برگزار می گردد.

دیدار کایل داک و الکس درینگر در وزن 79 کیلوگرم نیز با توجه به درخواست داک به دلیل مصدومیت با چند هفته تعویق برگزار می گردد.

رقابت های دنیای و گزینشی المپیک روزهای 23 تا 31 شهریور ماه در شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار می گردد.

5

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 مرداد 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 159

به "معرفی جانشین تیلور در تیم ملی کشتی آمریکا ، دیوید به قزاقستان نرسید" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی جانشین تیلور در تیم ملی کشتی آمریکا ، دیوید به قزاقستان نرسید" امتیاز داده است | 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی جانشین تیلور در تیم ملی کشتی آمریکا ، دیوید به قزاقستان نرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید