مسئولان فدراسیونِ مستقل به دنبال پول در راهروهای وزارت ورزش!

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، مسئولان فدراسیون فوتبال با وجود اینکه بارها اعلام کرده اند مستقل بوده و شامل حال مقررات دولتی نمی شوند اما این روزها به دنبال دریافت پول از وزارت ورزش هستند.

مسئولان فدراسیونِ مستقل به دنبال پول در راهروهای وزارت ورزش!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، فدراسیون فوتبال بارها در مقاطع مختلف اعلام کرده که شامل حال مقررات دولتی نمی شود. این اتفاق سال 97 و در جریان قانون منع به کارگیری بازنشستگان به اوج خود رسید و بارها از زبان مسئولان فعلی و سابق فدراسیون شنیده شد که فدراسیون فوتبال مستقل است و اینگونه قوانین مربوط به آنها نمی شود و حتی گفته شد که نیازی به کمک دولت ندارند.

با این وجود فدراسیون فوتبال همواره در این سال ها از کمک دولتی بهره برده و این موضوع در تناقض با آن چیزی است که پیش تر گفته و شنیده شده است.

در تازه ترین اتفاق روز گذشته برخی مسئولان فدراسیون فوتبال به وزارت ورزش و جوانان رفتند و خواهان دریافت پول شدند. فدراسیون فوتبال این روزها بدهی سنگینی دارد و برخی خبرها حاکی است که در حال حاضر بدهی این فدراسیون حدود 50 میلیارد تومان است هر چند سرپرست دبیرکلی فدراسیون بدهی را کمتر از این رقم عنوان کرده بود.

تلاش روز گذشته فدراسیون نشین ها برای دریافت پول از وزارت ورزش تا به امروز بی نتیجه بوده و به نظر می رسد اهالی فدراسیون برای حل این مشکل باید به فکر راه های دیگری باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 795

به "مسئولان فدراسیونِ مستقل به دنبال پول در راهروهای وزارت ورزش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان فدراسیونِ مستقل به دنبال پول در راهروهای وزارت ورزش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید