مدیرعامل سپاهان: قلعه نویی خودش باید به تیم ملی نه بگوید ، از صحبت های نکونام تعجب می کنم

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، تیم را با نظر او بستیم. بازی ها هم از این به بعد فشرده تر می گردد. باید یک هفته دیگر در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم. مگر می توانیم موافق جدایی او باشیم و اصلا برای این کار دلیلی نداریم. طرفداران بدانند که باشگاه هیچ مسئله ای با ادامه کار با قلعه نویی ندارد و قطعا مخالف جدایی اش هستیم.

مدیرعامل سپاهان: قلعه نویی خودش باید به تیم ملی نه بگوید ، از صحبت های نکونام تعجب می کنم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: با توجه به اینکه اولویت قلعه نویی سپاهان است و با ما قرارداد دارد و باشگاه هم مایل به جدایی اش نیست، خودش باید تصمیم بگیرد و یک کلمه به فدراسیون بگوید نه.

مسعود تابش در گفت وگو با فارس، در خصوص نگرانی طرفداران سپاهان در رابطه با مشخص شدن شرایط امیر قلعه نویی که فشارهایی را روی این باشگاه به وجود آورده، گفت: امیر قلعه نویی در کنفرانس قبل از بازی با فولاد هم گفت اولویت اول، دوم و سومش سپاهان است. او گفت در این مورد تصمیم گیری با مدیران است. اگر منظور قلعه نویی مدیران باشگاه سپاهان است که باید بگویم نیازی به تصمیم ندارد و صد درصد مخالف جدایی اش هستیم. هر دو طرف از هم راضی هستیم.

تابش ادامه داد: تیم را با نظر او بستیم. بازی ها هم از این به بعد فشرده تر می گردد. باید یک هفته دیگر در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم. مگر می توانیم موافق جدایی او باشیم و اصلا برای این کار دلیلی نداریم. طرفداران بدانند که باشگاه هیچ مسئله ای با ادامه کار با قلعه نویی ندارد و قطعا مخالف جدایی اش هستیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص اینکه قلعه نویی گفت که سپاهان باید افتخار کند، او گزینه سرمربیگری تیم ملی است، مطرح کرد: این مسئله طبیعی است. هر باشگاهی سرمربی اش گزینه تیم ملی باشد باعث افتخار است و برای آن باشگاه خیلی خوب است، اما این دلیل بر موافقت باشگاه نیست. اگر قلعه نویی گزینه تیم ملی است، پس سپاهان چه می گردد؟ سپاهان هم یک تیم محلی نیست و آیا ما باید در اوج بازی ها بگوییم با جدایی مربی مان موافق هستیم؟ گزینه می تواند باشد اما موافقت باشگاه مهم است.

وی در خصوص اینکه امیر قلعه نویی مشخص تکلیف این ماجرا را بر عهده مدیران گذاشته، توضیح داد: اگر منظورش مدیران فدراسیون یا جای دیگر است، به ما ربطی ندارد. اگر منظورش مدیران سپاهان هستند که مدیران باشگاه سپاهان اعم از من و دیگر اعضای هیات مدیره صد درصد مخالفیم. مردم هم نگرانند و حق دارند. با توجه به اینکه اولویت قلعه نویی سپاهان است و با ما قرارداد دارد و باشگاه هم مایل به جداییش نیست، خودش باید تصمیم بگیرد و یک کلمه به فدراسیون بگوید نه.

وی در خصوص اینکه قلعه نویی گفت، از مدیران فدراسیون خواسته با مدیران باشگاه صحبت نمایند، گفت: این مسئله صحبتی ندارد. ما چه صحبتی با فدراسیون داشته باشیم؟ مگر می توانیم موافق جدایی سرمربی خودمان باشیم. ما به صراحت اعلام می کنیم که مخالف جدایی او هستیم.

تابش در خصوص زمان جلسه با حیدر بهاروند برای مشخص تکلیف این ماجرا گفت: امیرمهدی علوی که روابط عمومی فدراسیون است هنوز می گوید گزینه مشخصی را اعلام ننموده ایم. به ما گفته شده قرار است جلسه ای برگزار نمایند. اصلا من از مدیران فدراسیون دعوت می کنم که به اصفهان تشریف بیاورند و در خدمتشان باشیم. الان چند روز است که طرفداران نگرانند و شهر اصفهان متشنج است. نمی دانم این جلسه چه زمانی برگزار خواهد شد و تاریخ آن مشخص نیست. جمع بندی ما به صورت قطعی در این شرایط که در لیگ و جام حذفی مدعی هستیم و باید به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برویم مخالفت با جدایی سرمربی است.

وی در خصوص اینکه این ماجرا سه جانبه شده، گفت: قلعه نویی باید مشخص کند. فدراسیون هم تلویحا از علاقه به همکاری با او می گوید، باشگاه می گوید قطعا مخالفیم. او هم خودش اعلام نموده که اولویتش سپاهان است و مسئله ای با هم نداریم. پس قلعه نویی نباید به عهده مدیران فدراسیون یا سپاهان بگذارد، خودش باید تصمیم بگیرد و به مدیران فدراسیون به صراحت اعلام کند نمی آیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص اینکه آیا با خود قلعه نویی صحبتی را انجام داده، گفت: مرتب همدیگر را می بینیم و با هم صحبت می کنیم. دیشب هم صحبت کردیم و قلعه نویی باز هم تاکید نمود اولویتش سپاهان است. بنابراین نباید این مسئله به مدیران موکول گردد. اگر نظر سپاهان مطرح است ما می گوییم مخالف جدایی قلعه نویی هستیم.

وی در خصوص بازی روز گذشته سپاهان مقابل فولاد گفت: بازی دیروز بازی خوبی بود، هر چند که چند مصدوم داریم و منتظریم که آنها برسند اما نمایش قابل قبولی داشتیم. فولاد هم تیم خیلی خوب و قابل احترامی است و یقه خیلی از تیم ها را تا اینجا گرفته، اما ما موقعیت های بهتری داشتیم و می توانستیم نتیجه بهتری را رقم بزنیم.

تابش در خصوص اظهارات جواد نکونام که از محرم نویدکیا به عنوان یک مربی آینده دار نام برد، مطرح کرد: بهتر است از خودش بپرسید چرا این صحبت ها را کرد. ما در کار باشگاه های دیگر دخالت نمی کنیم و انتظار داریم در کارمان هم دخالتی نگردد. برای همه احترام قائلم، اما از نکونام تعجب می کنم که چطور وارد این صحبت ها می گردد. این صحبت ها برایم عجیب است. در کجای جهان دیده اید که یک نفر برای یک باشگاه دیگر مشخص تکلیف کند؟ آنها حتی سعی می نمایند در باشگاه خودشان هم فقط در حیطه وظیفه خودشان صحبت نمایند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص اینکه آیا ممکن است گزینه ای را برای جانشینی قلعه نویی در نظر داشته باشند، گفت: ما اصلا پلن دیگری نداریم. شدیدا به دنبال این هستیم که سرمربی خودمان را حفظ کنیم و با جدایی او در این شرایط سخت مخالفت می کنیم. تیم را با نظر قلعه نویی بستیم و هیچ مسئله ای هم نداریم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 694

به "مدیرعامل سپاهان: قلعه نویی خودش باید به تیم ملی نه بگوید ، از صحبت های نکونام تعجب می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل سپاهان: قلعه نویی خودش باید به تیم ملی نه بگوید ، از صحبت های نکونام تعجب می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید